Power dressing w stylu lat 90., czyli nowa kolekcja marki Repose
Czego potrzebujemy w szafie latem? Twórczynie młodej polskiej marki Repose twierdzą, że powinno to być połączenie bezkompromisowej wygody z mocnymi i nieoczywistymi akcentami. Taka jest też ich najnowsza kolekcja. – Lato to nostalgiczna droga, pełna słońca i morza możliwości – tymi słowami rozpoczynają opowieść o wiosenno-letniej kolekcji 'Inner road to summer’ Aneta i Ola, stojące za marką modową Repose.
W rolę modelek wcieliły się aktorka Ola Grabowska i modelka Karolina Gwóźdź. Pięknie zagrały wakacyjną ucieczkę w stronę wolności. Zdjęcia fotografki, Alicji Kozak świetnie oddają klimat i nastrój ciepłych letnich dni, w czasie których można wszystko.
Tej wiosny w Repose znajdziemy oversizowe kroje, romantyczne, klasyczne koszule z haftem na mankietach, sukienki z głębokim wycięciem na plecach, ale też zabudowane z przodu body z uroczo odkrytymi plecami. Kolekcja bazuje na neutralnych odcieniach Ziemi, przemieszanych z twistem różu, optymistycznej żółci oraz zwierzęcym printem, który można nosić od stóp do głów.
Delikatne i zwiewne fasony przeplatają się z mocnymi akcentami, a subtelne detale dodają kolekcji dziewczęcego wdzięku.
Kolekcja została uzupełniona o nową odsłonę klasycznych basiców. Znalazły się w niej oversize’owe t-shirty z długimi rękawami, kimona oraz koszule, które są nieodłącznym elementem każdej kolekcji Repose.
Power dressing, czyli wyrażanie niezależności i pewności siebie to hasło przewodnie projektantek marki. To także niezwykła wrażliwość na detale.
W Repose ubrania to spójny koncept, w którym moda podkreśla niezależność, wyzwala pozytywne emocje i nastraja do życia w zgodzie z własnymi wartościami. 'Inner road to summer’ to opowieść o lecie – lekkim, romantycznym, a zarazem pełnym spontanicznych przygód i chwil do zapamiętania.
Repose to polska marka dla której niezwykle ważna jest kobieca niezależność. Moda Repose to synergia światów zrównoważonej mody i naturalnych materiałów oraz swobodnych i komfortowych krojów. Każdy model dostępny w sprzedaży został zaprojektowany i uszyty w Polsce. Marka stawia na naturalność i wygodę, pewność siebie i ideę nowoczesnej mody, w której miłość do oversize’u i prostoty spotyka się z perfekcyjną konstrukcją i unikatowymi projektami.
zdjęcia: Alicja Kozak
źródło: informacja prasowa