Previous Slide Icon Next Slide Icon
Play Daily Button Pause Daily Button
Exit Daily Button

Klasyka przyszłości? Niezwykła immersyjna instalacja Vans na Tygodniu Designu w Mediolanie

Vans Old Skool 36 FM zadebiutował podczas Milan Design Week w ramach instalacji zaprojektowanej przez Willo Perrona pod tytułem 'CHECKERED FUTURE: FREQUENCY MANIFEST', a wydarzeniu towarzyszyły występy muzyczne takich artystów jak Björk, Vegyn i Evissimax.
.get_the_title().

Na Milan Design Week zrobiło się głośno – dosłownie. Do Mediolanu zjechał świat związany z designem, sztuką użytkową, ale nie brakuje też obecności marek modowych i domów mody, które włączają się coraz śmielej w świętu wzornictwa jakim jest Milan Design Week.

Vans zaprezentował swoją najnowszą perełkę, model Old Skool 36 FM, w spektakularnym stylu, łącząc design, dźwięk i kulturę. To futurystyczna reinterpretacja kultowego Old Skoola, która debiutowała podczas immersyjnej instalacji 'CHECKERED FUTURE: FREQUENCY MANIFEST’, stworzonej przez wizjonera Willo Perrona.

Sceneria? Prestiżowe Triennale Milano, pełne pulsujących fal dźwiękowych, lustrzanych powierzchni i monumentalnej szachownicy. A na scenie – Björk, Vegyn i Evissimax. Brzmi jak sen?

To rzeczywistość zbudowana na częstotliwościach, które zainspirowały nie tylko artystów, ale i design nowego modelu Vans.

Old Skool w nowej odsłonie

Old Skool 36 FM to powiew świeżości w świecie sneakerów – hybryda stylu, technologii i wygody. Techniczna dzianina, trójwymiarowy Sidestripe z TPU, autorska wkładka Sola Foam ADC i komponentowa podeszwa typu cupsole. A wszystko to w dwóch kolorach: Marshmallow i Black.

To pierwszy model z serii ‘Future Make’ w ramach nowej linii OTW by Vans – projektów balansujących między przeszłością a przyszłością, między deską a galerią.

Więcej niż buty

Instalacja 'CHECKERED FUTURE’ to nie tylko launch sneakersów, ale całe multisensoryczne doświadczenie – zanurzenie w rytm, który pulsuje przez design. Tim Hecker odpowiadał za warstwę dźwiękową, a cały koncept był jak podróż: od dziedzictwa Vansów, przez szum ulicy, aż po artystyczne salony i cyfrową przyszłość.

Nie tylko w Mediolanie

Wydarzenie wpisuje się w nową, globalną strategię marki Vans – obecność na kluczowych wydarzeniach kulturalnych i ścisła współpraca z artystami. Paryż, Los Angeles, teraz Mediolan. OTW by Vans redefiniuje, co znaczy 'Off The Wall’ w XXI wieku – to już nie tylko skateboarding, to styl życia z przyszłością.

informacja prasowa

ZDROWIE