Znani aktorzy w klipie stylizowanym na lata 80. zachęcają do adopcji bezdomnych zwierząt
Polskie schroniska robią co mogą, aby zapewnić czworonogom jak najdogodniejsze warunki do życia po tym, gdy zostały opuszczone przez właścicieli i straciły domy. Często przeprowadzane są akcje, w których można zabrać bezdomnego psiaka na spacer, spędzić z nim dzień. Można też wspomagać miejsca ich tymczasowego pobytu, ofiarowując im karmę, koce, środki czystości czy przeznaczając na schroniska 1 proc. podatku. Niestety dość często trafia się na informacje o zamknięciu schroniska z powodu braków środków na jego utrzymanie. Najnowsza kampania społeczna Fundacji #GłosemZwierząt zachęca do adopcji pupili zamiast ich kupowania. Została ona zrealizowana w formie programu matrymonialnego, wystylizowanego na lata 80.
Do Klubu Samotnych Serc „Pokochaj” trafiają osoby poszukujące przyjaciela czy bezinteresownej miłości.
W bohaterów, którzy kierowani zupełnie odmiennymi motywacjami postanowili przełamać nieśmiałość, wcielili się cenieni aktorzy filmowi i teatralni.
W klipie mamy okazję zobaczyć Bartosza Bielenię, znanego z głównej roli w nominowanym do Oscara „Bożym Ciele”, a także Agatę Buzek, Justynę Wasilewską, Katarzynę Żak, Jacka Braciaka oraz Sebastiana Stankiewicza.
Każdy z aktorów ma do zaoferowania swojej przyszłej miłości coś innego – drapanie po pleckach, przygodę w dziczy, opiekę czy przywiązanie.
Jak się jednak okazuje, ich matrymonialne anonse nie są wcale skierowane do ludzi. Za koncepcję spotu odpowiada agencja Kreatik. Produkcja i reżyseria to natomiast dzieło kolektywu Andiamo.
Tekst: Paula Kierzek
Zdjęcie główne: kadr z Klubu Samotnych Serc „Pokochaj”