BRAĆ polskie wina zrodziło się z pasji
BRAĆ polskie wina zrodziło się z pasji właścicieli winiarni, miłośników wina, polskiej tradycji i kultury regionalnej, którzy rozwinęli profesjonalną współpracę z najlepszymi polskimi twórcami. To historia – jak sami siebie określają – 3 braci, którzy dali warszawiakom miejsce pełne dobrego polskiego wina, designu oraz grafiki.
Przestrzeń winiarni została urządzona tak, aby przypominać o polskiej tradycji, kulturze i pięknie natury.
Wnętrze jest wypełnione wyłącznie polskimi meblami, inspirowanymi najlepszym polskim designem retro, a centralny punkt stanowi kultowa meblościanka, którą kiedyś można było spotkać w niemal każdym domu.
Obok kultowych rozwiązań z lat 60. i 70. znalazły się także współczesne polskie grafiki – efekt pracy kreatywnych braci tworzących winiarnię. Wnętrze pełne jest wyrazistych i żywych kolorów, wśród których dominuje żółty. Projektanci posłużyli się nim do pokrycia sufitu, części konstrukcji mebli oraz urządzeń technicznych (takich jak system wentylacji).
Paletę kolorów uzupełniła soczysta czerwień, której źródłem są wszechobecne neony.
Ich nowoczesny styl harmonijnie współgra z dobranymi meblami, wprowadzając do wnętrza odrobinę retro nostalgii i szlachetnej elegancji.
To jednak nie są jedyne nietypowe elementy, które budują atmosferę tego miejsca.
Znajdziemy tu też takie rozwiązania, jak ściany z przeszklonych luksferów i lampy wykonane z kryształowych popielniczek pochodzących z polskich hut szkła.
– Wewnątrz nowej warszawskiej winiarni odkryjecie doświadczenie winiarskie w stylowym wnętrzu wypełnionym wyłącznie polskimi meblami – mówi Kinga Kin, główna projektantka odpowiedzialna za koncepcję.