Młody Lord Voldemort i Millennialsi w nowej kampanii Dolce&Gabbana
To, że słynny włoski dom mody inspiruje się i fascynuje Millennialsami, wiemy nie od dzisiaj. Po wydaniu książki „Dolce & Gabbana Generation Millennials: The New Renaissance”, marka dedykuje temu pokoleniu swoją kampanię wiosna 2018. Zdjęcia do niej zrobiono w Wenecji, ich autorami są braci Morelli, a w sesji wzięły udział gwiazdy Instagrama oraz aktor, który zagrał… 11-letniego Lorda Voldemorta w szóstej części Harry’ego Pottera. Bohaterowie pozują na tle znanych lokalizacji i budynków, takich jak m.in. Bazylika Świętego Marka.
Wśród modeli widzimy Rafferty Law, Camerona Dallasa, Austina Mahone, Christiana Combsa, Thomasa Lee, Dachuana Jina, Noe Elmaleh i wspomnianego wcześniej aktora Hero Finnesa Tiffina.
Modelki to Laura Murray, Frankie Herbert (siostrzenica Hrabiego Carnarvon), Kitty Spencer (siostrzenica Księżnej Diany), Sabrina Percy, Isabel Getty, Bea Fresson czy Eleonore Habsburg (bezpośrednia spadkobierczyni Arcyksiężnej Austrii).