Lacoste bez krokodyla w logo? Marka zmienia znak w ważnym celu
Charakterystyczny krokodyl w logo Lacoste zostanie zastąpiony przez inne zwierzęta. W ten sposób marka okazuje wsparcie Międzynarodowej Unii Ochrony Przyrody.
Aligator z logo zastąpiony został przez 10 zagrożonych gatunków zwierząt.
Wśród nich znajduje się między innymi morświn kalifornijski, papuga kakapo, tygrys sumatrzański czy kondor kalifornijski.
Nowe logo pojawiło się na limitowanej kolekcji koszulek polo. Powstało dokładnie 1775 sztuk.
Liczba egzemplarzy z poszczególnym logo zależy od tego, ile zwierząt danego gatunku wciąż pozostaje przy życiu.
Dlatego w sprzedaży pojawiło się 350 koszulek z tygrysem sumatrzańskim i zaledwie 30 z morświnem kalifornijskim. Polo można zakupić na stronie Lacoste. Dochód z ich sprzedaży trafi do organizacji chroniących zagrożone gatunki zwierząt.
Źródło: designtaxi
Tekst: NS