Polskie twarze kampanii Converse. Wśród nich Ewelina Gralak i Young Igi
Zainaugurowana w połowie lutego w Londynie kampania Rated One Star zgromadziła w jednym miejscu osobowości związane z muzyką i modą oraz miłośników streetwearu z całego świata. Converse wspólnie z zaproszonymi do akcji artystami zaprojektował „One Star Hotel”, ale w tym wypadku jedna gwiazdka w nazwie może być myląca. Gwiazd było więcej w środku – można było na przykład pograć na konsoli z Yung Leanem, przenieść się w lata 50. z A$AP Nastem, posłuchać Princess Nokii, czy przybić piątkę ze złotym dzieckiem streetwearu Leo Mandellą. Wszyscy oni zostali twarzami najnowszych One Starów, a łączy ich to że są indywidualistami, nie trzymającymi się utartych ścieżek i wyłamującymi się ze schematów. Robią rzeczy po swojemu i są nieprzewidywalni. Całkiem jak model One Star.
One Star wyznacza swoje własne zasady w sezonie wiosna – lato 2018. Trzeba przyznać, że model jest wytrwały. Swoją premierę miał w 74′ roku jako przełomowa, niska wersja z linii All Star. Zaledwie rok później One Star znika z portfolio marki, by pojawić się ponownie w latach 90-tych. Model zaadaptowany przez społeczności deskorolkowe i miejskie stał się ikoną stylu ulicznego. Wiosenna kolekcja One Star prezentuje odważne kolory i nowe podejście do klasycznych elementów, takich jak inspirowany boiskiem z lat 70-tych zamsz (tzw. „hairy”).
Kogo można zobaczyć w polskiej odsłonie kampanii Rated One Star?
Do współpracy zaproszono cztery osoby, które różni środowisko i pasje, ale łączy wyrazista osobowość, niepowtarzalny styl i łamanie wszelkich schematów.
Ewelina Gralak, czyli młodziutka polska stylistka o nietuzinkowym wyczuciu estetyki, współpracująca z najgorętszymi tytułami modowymi i przy pokazach takich marek jak Givenchy. Nie można pominąć jej ostatniego sukcesu. Stylistka związana wcześniej z redakcją polskiego Elle znana ze swojej bardzo charakterystycznej estetyki, została niedawno wyróżniona przez vogue.com jako jedna z kilku osób w świecie mody, na które warto zwrócić uwagę. Jej styl to połączenie ubrań znanych projektantów z takimi, które wyglądają jak wygrzebane z lumpeksu. Wszystko to zestawione jest zazwyczaj w zaskakujący sposób – sama Gralak mówi, że do jej największych inspiracji należą: kultura hip-hopowa lat 90., styl militarny oraz odzież robocza z Japonii. Ewelina wspiera rodzime marki jak Misbhv, Sandrę Kpodonou czy Local Heroes.
Twarzą kampanii został także Young Igi, młody i niezwykle uzdolniony raper szturmem podbijający polską scenę muzyczną. Jego koncerty wyprzedają się na pniu, a on sam swoim show wprowadza młodą publikę w euforię (zobaczcie sami). Na czym polega jego fenomen? Ten 18-latek melodyjnością mógłby obdzielić niejednego polskiego rapera – z niezwykłą swobodą i polotem porusza się po nowoczesnych bitach; mówi się nawet, że w kreatywnym wykorzystywaniu efektu auto-tune nie ma sobie równych. Zresztą nie bez przyczyny umieściliśmy go w ubiegłorocznym zestawieniu Facewatch wśród raperów, o których wkrótce będzie bardzo głośno, a, sądząc po liczbie wyświetleń pod jego klipami na YouTubie, nasze przewidywania zaczęły się sprawdzać.
Choć teksty tak naprawdę w jego twórczości nie grają póki co istotnej roli, potrafi zapodać takie frazy, że te na długo wwiercają się w pamięć.
Jego obecność w kampanii Converse nie zaskakuje – Igi wyróżnia się także odważną stylówką, długimi włosami, często zapinanymi w kok.
Ich grono poszerza także Włodi Włodarczyk, utalentowany grafik, ale też osoba o nieograniczonej wyobraźni.
Twarzą Converse został także Marcin Grzenia, skater i streetwearowy influencer związany z grupą Hypetalk.
Najnowszych modeli One Star szukajcie w sklepach Converse w Warszawie w Galerii Mokotów i Arkadii, w Krakowie w Serenadzie i Galerii Krakowskiej, w Trójmieście w Rivierze i Galerii Bałtyckiej, we wrocławskiej Wroclavii, w poznańskiej Posnanii oraz w Łodzi w Manufakturze.
Więcej na Facebooku i Instagramie
A jeśli chcecie bliżej przyjrzeć się One Starom już 24 marca między godz. 12, a 22 Mr. Pancake na Solcu w Warszawie zamieni się w Converse – #RatedOneStar – Pop Up Store – szczegóły tutaj.