Previous Slide Icon Next Slide Icon
Play Daily Button Pause Daily Button
Exit Daily Button

Artegence dla konceptu Volkswagen Home w Polsce

Artegence wygrała przetarg na obsługę marki Volkswagen Home – pierwszego takiego sklepu koncepcyjnego w Europie. Agencja odpowiada za strategię komunikacji i jej egzekucję, w tym działania digital oraz out of home.
.get_the_title().

Volkswagen Home to wyjątkowe miejsce w sercu Warszawy, w którym można doświadczyć marki Volkswagen – umówić się na jazdę próbną o dowolnej porze, skorzystać z fachowej porady eksperta czy po prostu usiąść na wygodnej kanapie i napić się kawy.

Miejsce wyróżnia domowa atmosfera oraz klimatyczny design, inspirowany najnowszymi modelami aut marki VW.

Dotychczas klienci stykali się z daną marką samochodową, udając się do salonu znajdującego się przeważnie na obrzeżach miasta. Jednak obecnie marki, jak Volvo (czy – opuszczając na chwilę świat motoryzacji – IKEA), coraz częściej otwierają butiki koncepcyjne w centrach miast.

Głównym celem powstania Volkswagen Home jest stworzenie miejsca prezentacji samochodów innego niż typowe salony. Chcemy zmaksymalizować dobre doświadczenie klientów w kontakcie z naszą marką. Chcemy, żeby było tu tak jak w domu. Inspirująco i z pozytywnymi emocjami. Bo przecież takie emocje towarzyszą nam przy zakupie nowego auta – mówi Dyrektor Marketingu marki Volkswagen, Michał Szaniecki.

Artegence jest odpowiedzialna za opiekę komunikacyjną nad projektem, w tym także szeroko pojęty digital, jak kampanie online czy stworzenie strony internetowej konceptu. Celem jej działań jest przede wszystkim zbudowanie świadomości miejsca oraz alternatywnej formy zakupu aut marki Volkswagen, ugruntowanie dla Volkswagena pozycji lidera oraz innowatora w branży automotive w Polsce, jak również pozyskanie jakościowych leadów.

Artegence już od jesieni 2017 roku jest naszym partnerem oraz doradcą w kwestii szeroko pojętego digitalu. Volkswagen Home to dla nas jeden z kluczowych projektów, a także dość nietypowy koncept. Wierzymy, że takie miejsca to przyszłość marek samochodowych i alternatywna forma sprzedaży aut. Dlatego tak istotna jest tu współpraca z agencją, która posiada nie tylko wiedzę, ale i dużą otwartość na innowacje. Wiem, że powierzyliśmy ten projekt w dobre ręce – komentuje Artur Kryzan, Kierownik ds. Customer Experience i Digitalizacji.

Na co dzień agencja odpowiada za stałą, digitalową obsługę marki, obejmującą zarządzanie jej stroną internetową, przygotowywanie materiałów do kampanii online oraz prace z zakresu Data Science. Wszystkie działania są realizowane we współpracy z partnerami biznesowymi, czyli z KHS, VML i PHD.