Cyberfuturystyczna kampania Louis Vuitton

Cyberrzeczywistość powoli staje się trendem numer jeden. Dowód? Najnowsza kampania Louis Vuitton autorstwa tokijskiego fotografa, Kenta Cobayashi.
.get_the_title().

Premiera online jesienno-zimowej kolekcji Louis Vuitton to dobry powód do zrobienia niebanalnej kampanii. Tym razem Virgil Abloh, dyrektor kreatywny Louis Vuitton, postawił na japońską estetykę, w której energia miasta łączy się z futuryzmem.

Ten futuryzm widoczny jest też w jesiennej kolekcji Louis Vuitton, określanej przez krytyków mianem „retrofuturystycznej”.

W kolekcji znalazły się trencze, marynarki, garnitury i koszule, którym towarzyszą nowoczesne akcesoria w postaci neonowych plecaków i toreb. To właśnie te akcenty stały się główną inspiracją dla japońskiego fotografa, który uczynił z nich motyw przewodni jesiennej kampanii Louis Vuitton.

Cybernetyczny klimat to dosyć nietypowe ujęcie najnowszej kolekcji francuskiego domu mody, ale trzeba przyznać, że projekty Abloha dobrze korespondują z wizją Cobayashi.

Tekst: Malwa Wawrzynek
Zdjęcia: hypebeast.com

FASHION