Vintage i nowoczesność w nowej kampanii KOPI
Najnowsza kolekcja i kampania marki KOPI to wspaniałe połączenia ducha nowoczesności ze stale obecnym duchem minionych dekad. To one są nadal największą inspiracją dla polskiej projektantki. Styl vintage widoczny jest nie tylko we wzorach i formach, które tworzy Natalia Kopiszka, ale także w każdym kadrze, w którym subtelne światło i stylowe akcesoria tworzą cudowne tło dla pięknych produktów.
Nowoczesność z kolei objawia się uniseksowym akcentem. Tym razem KOPI stawia nie tylko na klasyczną biżuterię dla kobiet.
Do zakupienia swojej kolekcji Kopiszka zachęca również mężczyzn, dla których jej biżuteria stanowi równie kuszącą ozdobę, co dla jej najwierniejszych fanek. Hipnotyzujące zdjęcia zrobiła Kasia Bielska, a za stylizacje odpowiada KAS KRYST. Trzy młode zdolne Polki, które wiedzą, jak robić świetne kampanie.
Tekst: Malwa Wawrzynek
Zdjęcia: KOPI fot. Kasia Bielska