Nike stawia na kobiety – nowa odsłona Air Force 1 i Jordan
Najpopularniejsze buty lat osiemdziesiątych wracają w nowej odsłonie. Trafią do sprzedaży już w pierwszej połowie lutego.
Tym razem zostały zaprojektowane przez całkowicie damski zespół czternastu projektantek.
I choć każdy model jest typowym unisexem, zespół projektowy nie ukrywa, że to kobiety były główną inspiracją do stworzenia nowej odsłony klasyków Nike.
Zaprojektowane modele dzielą się na pięć kategorii, z której każda ma swoją wyjątkową nazwę. Są to Jester, Rebel, Lover, Explorer oraz – każda nazwa symbolizuje jedną ideę, która obecna jest w stylu współczesnej kobiety. Kolekcja Reimagined to pierwsza tak poważna ingerencja w wygląd klasyków firmy Nike. Idąc za ewoluującym i wszechobecnym trendem women power, firma stawia przede wszystkim na kobiety. Co z tego wyniknie? Zapewne sprzedaż na bardzo dobrym poziomie i kolejny wizerunkowy plus dla lidera odzieży sportowej.
Tekst: MW