Nike stawia na kobiety – nowa odsłona Air Force 1 i Jordan

Białe sneakersy to podstawa. Jeśli jeszcze mówimy o takich klasykach, jak Air Force 1 czy Jordany firmy Nike, jedyną możliwością jest gwarantowany hit sprzedażowy.
.get_the_title().

Najpopularniejsze buty lat osiemdziesiątych wracają w nowej odsłonie. Trafią do sprzedaży już w pierwszej połowie lutego.

Tym razem zostały zaprojektowane przez całkowicie damski zespół czternastu projektantek.

I choć każdy model jest typowym unisexem, zespół projektowy nie ukrywa, że to kobiety były główną inspiracją do stworzenia nowej odsłony klasyków Nike.

Nike materiały prasowe

Zaprojektowane modele dzielą się na pięć kategorii, z której każda ma swoją wyjątkową nazwę. Są to Jester, Rebel, Lover, Explorer oraz – każda nazwa symbolizuje jedną ideę, która obecna jest w stylu współczesnej kobiety. Kolekcja Reimagined to pierwsza tak poważna ingerencja w wygląd klasyków firmy Nike. Idąc za ewoluującym i wszechobecnym trendem women power, firma stawia przede wszystkim na kobiety. Co z tego wyniknie? Zapewne sprzedaż na bardzo dobrym poziomie i kolejny wizerunkowy plus dla lidera odzieży sportowej.

Nike materiały prasowe
Nike materiały prasowe
Nike materiały prasowe
Nike materiały prasowe
Nike materiały prasowe
Nike materiały prasowe
Nike materiały prasowe
Nike materiały prasowe
Nike materiały prasowe

Tekst: MW

FASHION