Masz dość millennial pink? Spokojnie, ulubiony kolor Generacji Z może go zdetronizować
Gen-Z Yellow to żywy odcień żółtego, który wyraźnie zdominował paryski tydzień mody. Uczestnicy wydarzenia wybierali go najczęściej – pojawiał się na płaszczach, kurtkach, spódniczkach i w dodatkach. Firma WGSN zajmująca się przewidywaniem trendów potwierdza – Gen-Z Yellow będzie obok lawendowego czy safety orange jednym z najbardziej pożądanych kolorów sezonu wiosennego.
Na Instagramie już można zauważyć popularność żółtego koloru. Pod hashtagiem #genzyellow znajdziecie mnóstwo zdjęć użytkowników, którzy wcielają w życie nowy trend kolorystyczny.
Kiedyś żółty kolor w stylizacjach był uważany za odważny i przykuwający wzrok. Dziś powoli wchodzi do mainstreamu i jest coraz częściej wybierany przez miłośników mody.
Blogerki modowe, modelki i gwiazdy decydują się na żółte dodatki, albo na look total w tym kolorze.
Wydaje się, że żółty kolor jest najlepszym sposobem na przywołanie wiosny w swojej szafie.
Tekst: AR