Ubierz życie w to, co cenne z Answear.com

Wspólnie z Answear.com i Karoliną Domaradzką stylistką a także krytyczką mody przygotowaliśmy jesienne stylizacje z czerwienią jako kolorem wiodącym. Uwzględniliśmy w nich najświeższe modowe trendy, jakie widzimy teraz na światowych pokazach mody.

W najnowszej kampanii na sezon jesień-zima 2024, Answear.com łączy poetycką tonację z wyjątkową dbałością o detale. Hasło przewodnie kampanii, 'Ubierz życie w to, co cenne’ doskonale oddaje istotę tego, co marka chce przekazać. Moda towarzyszy nam w najważniejszych momentach, jest tłem dla wspomnień, które zostają na długo. Nie tylko zdobi, ale i opowiada historie.

Jesień to pora roku, która skłania do refleksji, kontemplacji i zanurzenia się w głębokich emocjach.

To również moment, kiedy moda nabiera szczególnego znaczenia – staje się nie tylko wyrazem stylu, ale i manifestem naszych wewnętrznych wartości. Jest zapisem naszych uczuć i wspomnień. Może nas ośmielać, by sięgać po nieznane, pozwolić zaistnieć w czyjejś świadomości albo być odpowiedzią na codzienne wyzwania.

W Answear.com wierzymy, że wartość ubrań nie polega jedynie na ich estetyce, ale przede wszystkim na emocjach, jakie wzbudzają i wspomnieniach, jakie z nimi wiążemy. Czerwień jest kolorem, który zawsze przyciąga uwagę, ale jest także symbolem siły i niezależności – mówi Marta Sawicka, dyrektorka marketingu wizerunkowego Answear.com.

Jesienna kampania Answear.com to hołd dla jakości i piękna.

W ofercie online, a także w jedynym stacjonarnym Answear Concept Store w Warszawie, klienci znajdą starannie wyselekcjonowane produkty od światowych marek premium, które są symbolem ponadczasowego stylu i elegancji. Postanowiliśmy to sprawdzić i wspólnie z Karoliną Domardzką, stylistką i krytyczką mody znaną z bezpośredniego, wyrazistego spojrzenia poszperaliśmy trochę w ich sklepie online i przygotowaliśmy jesienne stylizacje, mając na uwadze najbardziej aktualne modowe trendy. Oczywiście wybraliśmy czerwony, jako ich kolor wiodący. Zobaczcie, jak nam to wyszło.

Banner Image
Hitem sezonu są bezsprzecznie kowbojskie buty, zarówno w wydaniu klasycznym jak i bardziej awangardowych odsłonach.

Kowbojki w mieście

Postawiliśmy przede wszystkim na sportowe części garderoby łączone w nietypowy sposób. Na pierwszym planie wyrazista, czerwona, pikowana kultowa kurtka od MMC Studio zestawiona z silnym trendem sezonu czyli kowbojskimi butami. Westernowe elementy zyskały ogromną popularność zarówno na wybiegach, jak i w stylizacjach ulicznych. Widać projektanci bacznie oglądali i pokochali serial Yellowstone, bo kowbojki znalazły się u Celine i Louis Vuitton w kolekcjach wiosna-lato i jesień-zima 2024, gdzie pojawiły się zarówno klasyczne modele, jak i bardziej awangardowe wersje, np. z metalowymi detalami czy w nietypowych kolorach. Do tego trójwymiarowa spódnica i kolejny hit sezonu czyli koszulka z kołnierzykiem w stylu polo, która pojawia się zarówno w kolekcjach luksusowych marek, jak i w codziennych zestawach. Projektanci tacy jak Miu Miu, Gucci i Loewe zaprezentowali je na wybiegach, łącząc z elementami stylu preppy oraz estetyką z lat 2000. Powrót polo to modowa odpowiedź na obserwowany od kilku sezonów trend 'old money’, o którym więcej pisaliśmy tutaj.

Uzupełnieniem stylizacji może być przeskalowana torebka w wersji XXL, maksymalistyczna biżuteria, tutaj od Maison Margiela i okulary z wyraźnie zaznaczonymi oprawkami i popularnymi teraz żółtymi szkłami. Na koniec jeszcze buty motocyklowe, które pojawiły się w kolekcjach 2024 wielu projektantów, takich jak Loewe, Hermes. Ten rodzaj obuwia łączy w sobie ciężki, rockowy styl z miejską elegancją.

Banner Image
Banner Image
Banner Image
Połączenie różnych tekstur nadaje zestawom wyrazistości i surowego charakteru. Do tego koniecznie wyraźne dodatki jak gruba, organiczna w kształcie biżuteria i kontrastujące okulary o prostokątnych kształtach.

Warstwy i tekstury

W przypadku męskich stylizacji ulicznych działa ta sama zasada co w u kobiet czyli kreatywne łączenie sportowych elementów z obiektami bardziej eleganckimi. Wciąż dominują obszerne sylwetki. Przerysowane, luźne kroje są nieodłącznym elementem mody ulicznej. Bluzy, kurtki i spodnie w oversize’owych rozmiarach, często z wieloma warstwami, dodają stylizacjom struktury i głębi​. Warstwowanie ubrań pozwala na tworzenie efektu 'nadbudowy’ stylizacji, gdzie różne długości, faktury i materiały przenikają się. Widzimy, że w 2024 roku ten trend nabiera nowej dynamiki m.in. za sprawą uniseksualnego charakteru, dzięki któremu pasuje do różnych typów sylwetek.

I tak czerwone dresy, osadzone na białych sneakersach zyskują mniej banalny look, gdy na górę wrzucimy oszczędną w formie skórzaną, czarną bomberkę Calvina Kleina albo szary, wełniany sweter z nadrukiem nałożony na (a jakże!) koszulkę polo. Połączenie różnych tekstur nadaje zestawom wyrazistości i surowego charakteru. Do tego wyraźne dodatki jak gruba, ciężka biżuteria- może być w postaci dużego łańcucha o organicznej formie – i kontrastujące okulary. Grube oprawki o prostokątnych kształtach to w tej chwili bardzo wyraźny trend inspirowany modą retro, szczególnie z lat 70. i 80. Dodają charakteru i są popularne zarówno w casualowych, jak i bardziej formalnych stylizacjach.

Banner Image
Banner Image
Banner Image
Banner Image
Czerwone sukienki to niezaprzeczalny hit obecnego jesienno-zimowego sezonu zarówno w minimalistycznych, jak i bardziej ekstrawaganckich formach.

Czerwone sukienki

Czerwone sukienki są jednym z kluczowych trendów w modzie ulicznej na sezon jesienny 2024. Czerwień symbolizuje energię i pewność siebie i jest teraz eksponowana zarówno w minimalistycznych, jak i bardziej ekstrawaganckich formach. Od intensywnej szkarłatnej po głęboki burgund, widzieliśmy je u Saint Laurent, Balmain i Etro na zakończonym właśnie Milan Fashion Week. Forma dowolna. My postawiliśmy na taką z falbanami połączoną z ciężkimi kozakami, aby nadać bardziej trashowy vibe.

Niezmiennie modne są wysokie kozaki na szpilce lub obcasie, najlepiej w połączeniu ze skórzaną kurtką o krótkim kroju. Takie zestawienie nadaje ulicznemu lookowi nieoczywistą elegancję. Do tego mała, geometryczna torebka. Styl uliczny to maksymalizm, dlatego nie bójmy się zawiesić dwóch naszyjników i uzupełnić wszystko retro okularami.

Przez wielu projektantów kolor czerwony wykorzystywany jest teraz jako 'dopamine dressing’ czyli zabieg polegający na poprawianiu nastroju za pomocą ubrań o wyrazistych, energetycznych barwach​.

Banner Image
Banner Image

produkcja: F5
stylizacje: Karolina Domaradzka
editorial powstał we współpracy z Answear.com

FASHION