To koniec Goshy Rubchinskiy’ego, jakiego znamy? Zaskakujące wieści od projektanta
Rosyjski projektant Gosha Rubchinskiy ogłosił na Instagramie, że zawiesza markę pod swoim nazwiskiem. Według rzecznika prasowego, brand będzie istniał w znanej nam dotychczas postaci tylko do sezonu jesień/zima 2018. To znaczy, że Gosha nie pokaże swojej kolekcji na czerwcowym Tygodniu Mody w Paryżu. Comme des Garçons, które od wielu sezonów wspiera markę, pracuje aktualnie z projektantem oraz jego zespołem nad nowymi metodami tworzenia i sprzedawania produktów.
Rubchinskiy założył swoją markę w 2008 roku, jednak streetwearowy brand rozwinął swoje skrzydła dopiero po wejściu we współpracę z Adrianem Joffe, dyrektorem wykonawczym Comme des Garçons. Dziś Gosha odpowiedzialny jest za kreatywną stronę swojej marki, w tym za wygląd kolekcji, a za część biznesową, produkcję, sprzedaż, marketing oraz prawa do nazwy Gosha Rubchinskiy w całości odpowiada CdG. Świat mody, zelektryzowany najnowszymi doniesieniami, z zapartym tchem oczekuje premiery wspomnianego projektu.
Tekst: DS