Wszystko da się zaprojektować na nowo, co udowadnia ekologiczny dezodorant marki Myro

Dezodorant wielokrotnego użytku marki Myro używa o 50 procent mniej plastiku niż zwykły dezodorant jednorazowy, do tego jego elementy są biodegradowalne, a sam dezodorant roślinny i pozbawiony aluminium. Opakowanie jest tak ładne, że nie będziecie chcieli go wyrzucić. Dezodorant przyszłości?
.get_the_title().

Nowojorskie studio Visibility stworzyło opakowanie dezodorantu do wielokrotnego napełniania dla marki Myro, który wykorzystuje o 50 procent mniej plastiku niż zwykły dezodorant jednorazowy. W procesie projektowania uwzględniono zarówno wpływ ekologiczny, jak i unisexowy charakter produktu.

Powstałe dezodoranty są przeznaczone do stosowania zarówno przez mężczyzn, jak i kobiety.

Opakowanie zostało zaprojektowane dla wprowadzonego właśnie na rynek dezodorantu pochodzenia roślinnego. Składa się z trwałej, formowanej wtryskowo obudowy oraz pojemników do ponownego napełniania. Plastikowa obudowa ma prostą konstrukcję, która jest łatwa w użyciu i trwała, a do tego można ją myć w zmywarce. Celem projektantów było stworzenie takiej obudowy i łatwego systemu uzupełniania dezodorantu, które zachęcą użytkowników do pozostawienia dezodorantu w swojej łazience na dłużej. W ten sposób chcieli stworzyć kosmetyk, który miałby jak najmniejszy wpływ na środowisko i byłby pozbawiony chemikaliów. Zużyte kłady dezodorantu nadają się do ponownego przetworzenia, z łatwością wkręca się je do obudowy, a po opróżnieniu pojemnik z dezodorantem wyskakuje automatycznie. Sam dezodorant jest naturalny i nie zawiera aluminium.

Jesteśmy przyzwyczajeni do wyrzucania pustych dezodorantów. Musieliśmy się dowiedzieć, jak stworzyć opakowanie, którego nie będziecie chcieli wyrzucić – powiedział Sina Sohrab, współzałożyciel Visibility.

Dezodoranty są dostępne w pięciu różnych kolorach, a kapsułki-wkłady są dostępne w pięciu różnych naturalnych zapachach.

Ważne było stworzenie kultowego projektu, który użytkownik chciałby trzymać na półce, a nie schować do szuflady.” Chcieliśmy stworzyć zupełnie nową typologię tego rodzaju produktów higienicznych – dodaje Sina Sohrab.

Nowojorskie studio projektowe Visibility tworzyło już produkty dla takich marek jak Areaware czy Normann Copenhagen.

DESIGN