Missoni podbiło stawkę – tak ładnych materacy jeszcze nie było. Nowy must have na Insta?
Dom Mody Missoni postanowił uratować celebrytki i instagramowych influencerów przed spędzeniem kolejnego lata z jednorożcami, flamingami i donutami. Przez 18 miesięcy projektanci z Missoni i marki Funboy stojącej za projektami dmuchanych hitów pracowali nad czymś, co doda skrzydeł wszystkim pragnącym stylowego wypoczynku nad wodą… i pięknych zdjęć z luksusowych wakacji.
Motyl w kolorowe wzory charakterystyczne dla włoskiego domu mody występuje w dwóch wersjach kolorystycznych i już podbija Instagram.
Zresztą założycielka firmy Funboy, Blake Barrett, nawiązała kontakt z kultową marką modową właśnie przez IG. Napisała prywatną wiadomość do Angeli Missoni, dyrektor kreatywnej marki. Można? Można. Wystarczy mierzyć wysoko.
The Missoni x Funboy Butterfly kosztuje 148 dolarów i jest dostępny na funboy.com.