Dzień Matki zbliża się wielkimi krokami. Oto pomysły na prezent od 5 polskich marek z piękną i wygodną odzieżą domową, bielizną i piżamami
Drogie mamy zadbajcie też o siebie same! Podpowiadamy jak! Wybraliśmy wyjątkowe prezenty, dzięki którym, Wy, wasze mamy, wasze przyjaciółki i wszystkie zapracowane mamy poczują się pięknie, stylowo i zapomną o całym bożym świecie. Albo chociaż o codziennych obowiązkach, którym dzielnie stawiają czoła każdego dnia.
Oto 5 polskich marek z piękną i wygodną odzieżą domową, bielizną i piżamami, które podkreślają wdzięk i kobiecość sylwetki.
Jeśli tego dnia nie będziecie mogli utulić waszych ukochanych osobiście, zrobi to za was miękka bawełna i delikatny len.
1. Basiclo
Basiclo to ukłon w stronę prostoty. Młodą polską markę odzieżową, wyróżnia wysoka jakość materiałów oraz nowoczesne i ponadczasowe modele. “Wybór idealnego basicu powinien być łatwy i dostępny. Wierzymy, że dzięki starannej selekcji materiałów oraz dbałości o konstrukcję jest to możliwe.“ – przekonuje Aleksandra Młodecka, brand manager. “Stale pracujemy nad tym, żeby perfekcyjnie dopracowany basic był zawsze w zasięgu Twojej ręki.” – dodaje, a my zakochujemy się w ich bluzach i t-shirtach od pierwszego dotknięcia.
Marka nieustannie dąży do rozszerzenia asortymentu oraz ciągłego udoskonalania procesów związanych z tworzeniem swoich produktów. “Chcemy budować globalną rozpoznawalność polskich marek. Nie da się tego zrobić bez odpowiedniej jakości i bez nowych technologii. Myśląc tymi kategoriami, stworzyliśmy Basiclo, czyli markę high quality basics.” – mówi Jakub Chmielniak, pomysłodawca oraz właściciel marki.
Brand opiera się na transparentnym modelu sprzedaży, dlatego ujawnia przed Wami wszystkie składowe ceny swoich produktów. Podkreśla również istotę dbałości o etyczny charakter produkcji. Poprzez zastosowanie wysokiej jakości komponentów daje swoich klientom wygodne codzienne ubrania na wiele sezonów.
więcej na temat tej marki znajdziecie TUTAJ.
2. TYSZERT
– Stworzyłyśmy Tyszerta, bo wierzymy, że to jak i w co się ubieramy na co dzień, ma wpływ na jakość naszego życia. Kolor, krój, ale także materiał oraz sposób produkcji tego, co na co dzień nosimy, decydują o naszym samopoczuciu, postrzeganiu siebie, a także relacji ze światem. To wszystko nastraja nasze dni, dodaje energii, odzwierciedla naszą osobowość i przyciąga ludzi, którzy czują podobnie – wyliczają założycielki TYSZERT, które znają potrzeby każdej kobiety od podszewki. Koszulki, bluzy, t-shirty, sukienki i kardigany tej marki są po pierwsze wygodne, bo szyte z miękkiej, dobrze skrojonej bawełny, po drugie zmysłowe (tylko spójrzcie na te kolory!), a po trzecie uniwersalne i funkcjonalne – w koszulce nazwanej „Między Słowami” można bez skrępowania karmić dziecko.
Marka TYSZERT wykorzystuje wyłącznie surowce naturalnego pochodzenia najwyższej jakości. Są ekologiczne, biodergradowalne, posiadają certyfikaty (m.in. GOTS i OEKOTEX®, LENZING) i co najważniejsze – produkowane w etycznych warunkach.
To nie bez znaczenia nie tylko dla Ziemi, ale również dla samopoczucia i ciała.
– Nie wyobrażamy sobie, aby produkcja naszych ubrań odbywała się w innym miejscu, niż w Polsce. Dzięki temu wspieramy lokalną gospodarkę, a także ograniczamy transport – podkreślają założycielki marki, dla których nie istnieje słowo marnotrawstwo. Wszystkie materiały starają się wykorzystywać tak, aby ograniczyć odpady do minimum.
więcej na temat tej marki znajdziecie TUTAJ.
3. Undress Code
Undress Code to polska marka skupiająca się na body i bieliźnie, które nie są tylko tłem codziennej stylizacji, ale jej integralną częścią. Marka wyróżnia się nowoczesnymi projektami, geometrią i odważnym doborem materiałów w produktach bieliźnianych.
Projekty są tworzone z najwyższej jakości włoskich i francuskich materiałów, a wygoda i dobre samopoczucie klientek stawia się tu na pierwszym miejscu.
Która z mam nie chciałaby poczuć na sobie paryskiego szyku w domowym wydaniu?
Wyświetl ten post na Instagramie.
Marka powstała w listopadzie 2016 roku i po zaledwie dwóch miesiącach działalności otrzymała możliwość pojawienia się w prestiżowym paryskim pop-up store w domu handlowym Galeries Lafayette. Wyróżniająca komunikacja, stylowe produkty idealne do noszenia również jako część stylizacji i materiały, których nie używano dotychczas w bieliźnie, sprawiły, że produktami marki zainteresowali się tacy partnerzy jak ekskluzywna, francuska sieć domów towarowych czy multibrandowe butiki i concept story na całym świecie. Obecnie rzeczy z logo Undress Code są sprzedawane w Londynie, Paryżu, Nowym Jorku, Tokio czy Szanghaju.
Twórcy marki, Izabela i Kacper Zielińscy, wprowadzili bowiem do branży nowoczesność i awangardę.
Zamiast klasycznych, koronkowych staników zaproponowali klientkom geometryczną i funkcjonalną bieliznę, która może być zarówno schowana pod ubraniem, jak i stać się samodzielnym elementem outfitu.
więcej na temat tej marki znajdziecie TUTAJ.
4. Lovlin
Lovlin to młoda polska marka zakochana w szlachetności naturalnych materiałów, a w szczególności lnu. Stworzona z miłości do natury i mody.
Odczarowuje stereotypy związane z lnem, pokazując jego nowe, kobiece oblicze.
Marka promuje współpracę wyłącznie z polskimi producentami. Wszystkie produkty są szyte z ekologicznych, certyfikowanych materiałów w niewielkiej szwalni w Polsce. – Dokładamy również wszelkich starań, by w myśl ruchu zero waste nie marnował się tak szlachetny surowiec, jakim jest len. Z pozostałych po lnianych sukienkach skrawkach materiału szyjemy dla was oryginalne dodatki, takie jak opaski, turban na głowę czy gumki do włosów. Staramy się również, by produkty były pakowane w sposób przyjazny dla środowiska – deklaruje założycielka marki.
W Lovlin nie znajdziesz propozycji workowatych i prostych form, ale rozwiązania, które zawsze podkreślają wdzięk i kobiecość sylwetki, nadając jej lekkość i podkreślając płynność ruchu. Kolekcje mają charakter całoroczny, bo lnem warto (i można!) cieszyć się bez względu na pogodę.
więcej na temat tej marki znajdziecie TUTAJ.
Yellow Meadow to najbardziej kobiece szlafroki na świecie. Wygodny krój kimona oraz cudowna tkanina bambusowa sprawią, że wasze mamy pokochają je od pierwszego otulenia.
– Będzie kojarzył się z wygodą, domem, bezpieczeństwem, miłością, zmysłowością. My razem z Basią wierzymy, że najważniejsze sprawy w naszym życiu dzieją się w domu. To w domu zrzucamy maski i możemy być w pełni sobą, wśród tych, których kochamy i z którymi postanowiłyśmy dzielić życie – mówią założycielki marki i trudno się z nimi nie zgodzić. To właśnie w domowym zaciszu chcemy poczuć się naturalnie i swobodnie. – Nasze szlafroki towarzyszą kobietom w wielu wyjątkowych momentach, takich jaki poranek przed ślubem, miesiąc miodowy, pierwszy poranek i wieczór w nowym domu, różne inne pierwsze wieczory i poranki, podróże małe i duże, otulają rosnące brzuchy, zwiedzają porodówki i sale poporodowe, stają się niezdejmowalnym strojem przez pierwsze dni z maluszkiem w domu, dodają energii w smutkach baby bluesa, bywają prezentem z okazji Dnia Matki lub Babci, jeżdżą do SPA na babski weekend, przesiadują na kanapie i wsłuchują się w plany i marzenia wypowiadane tylko w domu, tam, gdzie ciepło i bezpiecznie.
Szlafroki wykonane są z tkaniny bambusowej, a jej wybór nie był dziełem przypadku. Długie poszukiwania idealnego materiału doprowadziły Martę i Basię do tej tkaniny, ponieważ pochłania wilgoć, neutralizuje zapachy, jest antybakteryjna i antyalergiczna. Do tego cudownie miękka w dotyku. Pełen luksus, który możesz podarować mamie w prezencie!
więcej na temat tej marki znajdziecie TUTAJ.
Tekst: Dominika Szymańska