Kontrowersyjny profil zakładu pogrzebowego w Bytomiu stał się hitem Twittera

Zakład Pogrzebowy Antoni Smykowski z Bytomia obrał nietypową – przynajmniej jak na standardy swojej branży – strategię marketingową.
.get_the_title().

Konto powstało z początkiem roku i obecnie obserwuje je ponad 3 tys. użytkowników. Istnieje również strona zakładu na Facebooku, lecz nie ma tam podobnych postów. Mimo że firma zdaje się wyglądać na prawdziwą, to trudno uwierzyć, że ktoś może w ten sposób reklamować usługi zakładu pogrzebowego. Najwyraźniej osoba prowadząca profil zdaje się mieć spory dystans do swojego fachu. Hasło przewodnie konta to: „Śledź nas, zanim my zaczniemy śledzić Ciebie”.

Na czym polega fenomen tego profilu? Na stronie zakładu możemy znaleźć różnego rodzaju żartobliwe wpisy, epatujące czarnym humorem.

Osoba prowadząca konto publikuje również różne zdjęcia, memy i gify związane z tematyką pogrzebową…

Cóż, możemy tylko pogratulować dystansu. Pytanie tylko, czy strategia rzeczywiście się sprawdza i jak reagują na taką aktywność osoby w żałobie, szukające odpowiedniej firmy, która mogłaby przygotować zmarłego bliskiego do ostatniej podróży.

Źródło: silesion.pl
Tekst: KI

FUTOPIA