Pantone otwiera pierwszy sklep stacjonarny

Podczas gdy większość marek przenosi swoje działania do digitalu, Pantone postawił na offline. Amerykańska firma, która od 20 lat zajmuje się tworzeniem barw, właśnie otworzyła swój pierwszy sklep stacjonarny w Hongkongu.
.get_the_title().

Pantone ma monopol na wyznaczanie kolorystycznych trendów. Od 2000 roku przedstawiciele oddziałów z różnych krajów spotykają się w wybranej europejskiej stolicy, by debatować między innymi nad tym, jaki kolor zasługuje na zaszczytny tytuł Pantone Color of the Year. W tym roku zostały wybrane aż dwa, o czym pisaliśmy tutaj.

Na poniedziałkowej konferencji dowiedzieliśmy się, że firma postanowiła otworzyć swój pierwszy sklep stacjonarny w Honokngu i zaprezentować swoją ofertę poza światem digitalowym. Wszystko to w ramach współpracy z marką Issho 46, oferującą wysokiej jakości produkty do domu.

Firmy połączyły siły, czego efektem jest liczący 600m2 concept store, ulokowany na parterze księgarni Eslite w Cityplaza w Hongkongu.

Sklep będzie rozwijać ofertę sklepu internetowego marki, w którym można kupić gadżety powiązane z marką Pantone.

Znajdziecie w nim artykuły gospodarstwa domowego, pościele, ręczniki, odzież domową i różne akcesoria do domu. A wszystko to w szerokiej gamie kolorów Pantone.

Aby uczcić otwarcie pierwszego sklepu, firma wypuściła również limitowaną kolekcję zastawy stołowej z minimalistycznymi wzorami w prążki.

Zdjęcia: Courtesy Pantone Lifestyle Gallery
Tekst: Dominika Szymańska

DESIGN