M&M’s robi redesign swoich maskotek. Według niektórych są… mniej seksowne

‘Kiedy jesteś całkowicie niepodniecony, osiągnęliśmy równość. Oni wygrali’ – powiedział Tucker Carlson, amerykański prawicowy dziennikarz.
.get_the_title().

Producent M&M’s-ów, Mars Wrigley, lekko zmienił image niektórych ze swoich kreskówkowych maskotek, aby promować ‘samoekspresję’ i 'inkluzywność’. Zarówno brązowe, jak i zielone M&M’s-y otrzymały nowe obuwie – zamiast wysokich szpilek są teraz niższe obcasy i tenisówki.

Zmiany są naprawdę kosmetyczne i być może przeszłyby niemal bez echa, gdyby nie histeryczna reakcja jednego z najpopularniejszych prawicowych dziennikarzy w USA, Tuckera Carlsona z Fox News.

Przeszkadza mu, że maskotki są teraz ‘głęboko nieatrakcyjne’ i ‘androgeniczne’.

M&M’s nie będą usatysfakcjonowani, dopóki ostatnia maskotka nie będzie głęboko nieatrakcyjna i całkowicie androgeniczna, aż do momentu, w którym nie będziesz chciał wypić drinka z żadną z nich. To jest cel. Kiedy jesteś całkowicie niepodniecony, osiągnęliśmy równość. Oni wygrali – powiedział Carlson. Opisał też niespokojną minę pomarańczowego M&M’s-a. – Może nie lubi tych wszystkich brzydkich nowych butów, które widzi wokół siebie. Może lubił seksowne buty. Może pomarańczowy M&M’s sam jest w sekrecie seksistą.

Tucker Carlson. Zdjęcie: TNS.

Anton Vincent, prezes Mars Wrigley North America, powiedział, że zmiany obuwia to tylko jeden z elementów większej kampanii, której celem jest aktualizacja postaci M&M’s i uczynienie ich bardziej ‘reprezentatywnymi’ dla konsumentów marki.

W internecie pojawiają się też głosy, że obecna zmiana designu maskotek związana jest z przykryciem skandalu związanego z pozwem skierowanym przeciwko Mars Wrigley.

Mars, Nestlé i Hershey mierzą się bowiem z oskarżeniami o niewolnictwo dzieci, które pracowały przy zbieraniu kakao na Wybrzeżu Kości Słoniowej. Chodzi o nawet tysiące osób.

Pochodzący z Mali powodowie, którzy teraz są już młodymi dorosłymi, domagają się odszkodowania za pracę przymusową oraz dalszego odszkodowania za niedbały nadzór i celowe zadawanie cierpienia emocjonalnego. Sprawa jest poważna, lecz pozew miał miejsce już prawie rok temu, więc zapewne nie jest to bezpośrednio powiązane. Niemniej internauci zwracają uwagę, że zamiast rozmawiać o tym, czy czekoladowe drażetki są seksowne, należy dyskutować raczej o łamaniu prawa przez olbrzymią korporację.

Zdjęcie główne: M&Ms
Tekst: MK

SURPRISE