Polska graficzka Barrakuz dla belgijskiej marki KOMONO
KOMONO, belgijski producent zegarków i okularów zaprosił 10 artystów z całego świata do współpracy przy kampanii nowej kolekcji zegarków „Signature”. Wśród nich znalazła się polska graficzka, autorka zadziornych kolaży, Barrakuz, czyli Beata Śliwińska. Każda z zaproszonych do współpracy osób miała za zadanie zinterpretować na swój sposób pojęcie czasu wymierzane przez wybrany przez siebie model z premierowej kolekcji.
Barrakuz postanowiła działać cyfrowo i włączyć w pracę charakterystyczne dla jej stylu elementy – dynamizm, surrealizm, wycięte formy i dzikie zwierzęta. Wszystko, co znamy z dzieł artystki.
Kolekcja zegarków „Signature” to czarna skóra i srebrny metal – jedno z najbardziej klasycznych połączeń. Znalazło się w niej aż 12 stylowych modeli. Zegarki w zostały wkomponowane w prace artystycznych ambasadorów. Niepowtarzalne i unikatowe prace zostały zaprezentowane w Antwerpii 10 października.
KOMONO od samego początku promuje i wspiera działania związane ze sztuką, między innymi za pośrednictwem kolaboracji z różnymi twórcami. Tym razem w ramach projektu pojawiło się aż 10 artystów z wszystkich kontynentów.
Pojęcie czasu i kształt zegarka interpretowane były w bardzo różny i inspirujący sposób. Każdy z artystów tworzy bowiem w odmiennym dla siebie stylu i różnymi technikami.
Antwerpia to miasto, które od dawna kojarzone jest niesamowitą architekturą, a dzięki Antwerpskiej Szóstce – również z modą. To właśnie tam powstała marka KOMONO, ceniąca sobie przede wszystkim jakość i rzemiosło. W Antwerpii podczas premiery najnowszej kolekcji zegarków „Signature” zaprezentowano prace 10 artystów z całego świata reprezentujących różne dziedziny sztuki – od fotografii, poprzez film, aż po ilustracje i kolaż. Dzieła te stanowią uzupełnienie kolekcji klasycznych zegarków i tworzą zbór spersonalizowanych historii, które uchwyciły ducha naszych czasów.