Wszystkie światła na JoAni Johnson – 67-letnią modelkę z kampanii marki ubrań Rihanny
Po sukcesie swojej marki kosmetycznej Fenty Beauty, Rihanna zdecydowała się zrobić kolejny krok w świecie biznesu. Tym razem będzie projektować ubrania we współpracy z koncernem LVMH należącym do domu mody Louis Vuitton. Właśnie rozpoczęła się pierwsza kampania reklamowa nowej marki Fenty.
W gronie niesamowitych modeli i modelek, którzy biorą w niej udział, szczególną uwagę przykuwa JoAni Johnson.
Smukła sylwetka, niecałe 165 centymetrów wzrostu i bardzo długie, siwe włosy. A jakby tego było mało – 67 lat na karku.
Choć obecnie trend body positivity sprawia, że na wybiegach i w kampaniach znanych marek pojawiają się osoby o przeróżnych proporcjach, wzroście, kolorze skóry czy wieku, to JoAni Johnson nie pojawia się w kampanii wyłącznie po to, by narobić trochę szumu wokół marki. Ona pasuje tu w stu procentach. I nie ma się co dziwić. Choć JoAni Johnson sama przedstawia się głównie jako certyfikowany specjalista od mieszanek herbat i deklaruje, że modelingowi nie zamierza poświęcać się na pełen etat, to jej życie – pełne zawirowań i nieoczekiwanych zwrotów akcji – zawsze w mniejszym lub większym stopniu kręciło się wokół branży modowej.
Punkt zwrotny w jej karierze nastąpił dopiero 3 lata temu, ale za to z pełnym rozmachem.
Zaczepiona przez fotografkę na ulicy, pozwoliła sobie zrobić zdjęcie, dzięki któremu kilka tygodni później wzięła udział w nagraniu spotu dla Allure.
Filmik stał się viralem i od tamtej pory Johnson jest stale zapraszana do udziału w różnych sesjach i pokazach mody. Zdaje się jednak, że teraz – dzięki udziałowi w kampanii reklamowej Fenty – powinna się przygotować na kolejny intensywny okres w swoim życiu zawodowym. Świat mody może się o nią upomnieć i zechcieć ją mieć dla siebie w stu procentach.
Zdjęcie główne: Glen Luchford dla Fenty
Tekst: Kinga Dembińska