Pantone otwiera pierwszy sklep stacjonarny
Pantone ma monopol na wyznaczanie kolorystycznych trendów. Od 2000 roku przedstawiciele oddziałów z różnych krajów spotykają się w wybranej europejskiej stolicy, by debatować między innymi nad tym, jaki kolor zasługuje na zaszczytny tytuł Pantone Color of the Year. W tym roku zostały wybrane aż dwa, o czym pisaliśmy tutaj.
Na poniedziałkowej konferencji dowiedzieliśmy się, że firma postanowiła otworzyć swój pierwszy sklep stacjonarny w Honokngu i zaprezentować swoją ofertę poza światem digitalowym. Wszystko to w ramach współpracy z marką Issho 46, oferującą wysokiej jakości produkty do domu.
Firmy połączyły siły, czego efektem jest liczący 600m2 concept store, ulokowany na parterze księgarni Eslite w Cityplaza w Hongkongu.
Sklep będzie rozwijać ofertę sklepu internetowego marki, w którym można kupić gadżety powiązane z marką Pantone.
Znajdziecie w nim artykuły gospodarstwa domowego, pościele, ręczniki, odzież domową i różne akcesoria do domu. A wszystko to w szerokiej gamie kolorów Pantone.
Aby uczcić otwarcie pierwszego sklepu, firma wypuściła również limitowaną kolekcję zastawy stołowej z minimalistycznymi wzorami w prążki.
Zdjęcia: Courtesy Pantone Lifestyle Gallery
Tekst: Dominika Szymańska