DEISEL – to nie literówka, tylko element genialnej kampanii

Marka Diesel chce nas przekonać, że brak perfekcji to nowy wyznacznik stylu. Najpierw głośna kampania „Go With The Flaw”, która hołduje naturalnym niedoskonałościom, a teraz nowa kolekcja DEISEL, która jest ukłonem w stronę podróbek i zabezpieczeniem przed szerzącym się zjawiskiem „fake fashion”.
.get_the_title().

Kapsułowa kolekcja, w której główną rolę grają przewrotne koszulki i bluzy z napisem „Deisel” to jednak nie wszystko, czym ostatnio zaskoczyła włoska marka. Diesel otworzył na ulicach Nowego Jorku specjalny sklep – albo raczej stragan – stylizowany na bazarowe stanowisko, na którym zwykle dostać można podróbki luksusowych marek. Przez kilka dni w tym nietypowym sklepie będzie można kupić „oryginalne podróbki” z najnowszej kolekcji Diesela. Są one również dostępne na oficjalnej stronie marki.

DEISEL Capsule Collection

Renzo Rosso, właściciel marki, mówi, że niekonwencjonalna kapsułowa kolekcja ma przyzwyczaić ludzi do niedoskonałości oraz skłonić do noszenia tego, co im się podoba – bez względu na obowiązujące konwenanse. Z kolei z marketingowego punktu widzenia to być może najlepsze zabezpieczenie przed potencjalnymi próbami podrobienia produktów marki. Stworzenie podróbki własnych ubrań i sprzedawanie ich w takiej samej cenie jak cykliczne kolekcje może być w dzisiejszych czasach najlepszym zabezpieczeniem przed wszechobecną plagą „fake fashion”.

DEISEL Capsule Collection
DEISEL Capsule Collection
DEISEL Capsule Collection
DEISEL Capsule Collection
DEISEL Capsule Collection

Tekst: MW

FASHION