Świat mody pokochał NASA?
NASA świętuje 60-lecie programu eksploracji kosmosu limitowaną edycją zegarków, które powstały we współpracy z Anicorn. Małe niezależne studio zegarmistrzowskie i studio projektowe z siedzibą w Hongkongu zostało założone w 2014 roku przez projektanta graficznego Joego Kwana i przedsiębiorcę Chrisa Chana, aby łączyć design, miłość do typografii i funkcjonalizm z prostotą i współczesnym stylem. Zegarki Anicorn cieszą się uznaniem zwłaszcza wśród fanów streetwearu.
Tych dla NASA powstało zaledwie 60 sztuk i wszystkie rozeszły się jak przysłowiowe świeże bułeczki i to mimo ceny w wysokości 650 dolarów za sztukę.
Wielu fanów kosmicznych lotów liczy na drugi drop zegarków.
Tarcza z metalu, logo NASA i współrzędne GPS skorelowane z Kennedy Space Center na Florydzie czynią zegarek gratką dla fanów podboju kosmosu.
„Przez 6 dekad NASA prowadziła pokojową eksplorację kosmosu, dokonując odkryć naszej planety, Układu Słonecznego i wszechświata. NASA dokonała wielkich postępów w lotnictwie, pomogła rozwinąć przemysł kosmiczny, wzbogacić gospodarkę, stworzyć miejsca pracy i wzmocnić bezpieczeństwo narodowe. Poza Stanami Zjednoczonymi, ich międzynarodowe partnerstwo to przykład dyplomacji. Eksploracja kosmosu zgromadziła ludzi o różnym pochodzeniu, pracujących dla dobra całej ludzkości” – pisze Anicorn na swoim Instagramie, opisując współpracę.
Już w kwietniu było wiadomo, że NASA i Vans szykują wspólną kolekcję, ale nic poza tym. Teraz światło dzienne ujrzały buty i plecaki, które trafią do sprzedaży już 2 listopada. Modele Old Skool i Sk8-Hi MTE w kolorach białym, czerwonym i w kolorze „kosmicznych przestworzy”. W kolekcji pojawią się zdejmowane elementy z logo NASA, oraz motywy graficzne nawiązujące do Voyagera.