Samsung wprowadza na rynek lodówkę dla millennialsów. Jest kolorowa i szyta na miarę!
Samsung zaprezentował nową linię lodówek, których odbiorcami mają być millennialsi. Produkt skierowany jest do tych, którzy mieszkają w niewielkich mieszkaniach i poszukują rozwiązań pozwalających zaoszczędzić cenne metry kwadratowe i tak już ograniczonej powierzchni.
Linia lodówek BESPOKE firmy Samsung pozwala stworzyć produkt dopasowany do konkretnego użytkownika i jego potrzeb. Stanowi tym samym zupełnie nową kategorię wśród dostępnych na rynku opcji. Urządzenie oferowane jest w 8 różnych wersjach, od urządzeń jedno- do czterodrzwiowych. W przypadku frontu lodówki użytkownicy mogą wybierać spośród trzech różnych materiałów – metalu cotta, szkła satynowego i szkła glam – oraz wielu opcji kolorystycznych (m.in. szarej, granatowej, różowej, żółtej, białej lub miętowej). Oprócz koloru oraz rodzaju wykończenia użytkownicy mogą również personalizować wnętrze urządzenia.
Modele “Bespoke” to lodówki, które mogą być dopasowywane do indywidualnych potrzeb konsumenta pod względem rozmiaru, koloru, materiału i kształtu. Produkt ma wpisywać się w silny trend personalizacji przestrzeni i odzwierciedlać różnorodność stylów życia i gustów millennialsów.
Lodówki z kolekcji “Bespoke” są dostępne w 8 różnych rozmiarach i 9 kolorach. Konsumenci mają także do wyboru drzwi o trzech odmiennych teksturach.
Samsung zaprezentował nową linię lodówek na targach IFA w Berlinie na początku września, podczas którego odwiedzający mieli okazję zobaczyć, jak modele z kolekcji “Bespoke” wyglądają w różnego rodzaju wnętrzach. Samsung postawił na nowy trend w urządzeniach kuchennych – satynowe szkło.
Zarówno lodówka BESPOKE, jak i nowa linia urządzeń do zabudowy klasy premium są dostępne w wykończeniu ze szkła satynowego. Jego faktura jest elegancka, matowa i idealnie komponująca się z każdym wnętrzem. Efekt ten jest jeszcze bardziej zauważalny, gdy BESPOKE w wersji satynowej i nowe urządzenia do zabudowy są umieszczone obok siebie.
Tekst: AO
Zdjęcia: Marta Jerin, IFA Berlin 2019