H&M otwiera dyskont odzieżowy. Naprawdę tanio kupisz w nim ciuchy COS czy & Other Stories
Ostatni rok nie był dla dobry dla H&M. Szwedzka marka po raz pierwszy od 1974 roku odnotowała straty, w grudniu zaś jej akcje były najniższe od 8 lat. Do tego wszystkiego doszła styczniowa afera z niefortunną bluzą, która skutkowała posądzeniem marki o rasizm.
Wiele wskazuje na to, że zła passa szwedzkiego giganta wkrótce jednak się skończy.
Klientów ucieszy z pewnością fakt, że marka zaplanowała bowiem otwarcie dyskontu, w którym sprzedawane będą zalegające w magazynach towary. Wszystkie w bardzo okazyjnych cenach.
Dobra wiadomość jest również taka, że oferowane produkty nie będą pochodzić wyłącznie z H&M-u. W ofercie Afound, bo tak nazywać będzie się nowy dyskont, znajdziemy również siostrzane marki koncernu, takie jak Monki, & Other Stories i COS. Zaplanowano także sprzedaż produktów innych, zewnętrznych firm. W tym momencie wiemy, że sieć podpisała już umowę z ponad 60 podmiotami. Widzimy duży potencjał dla Afound. Będzie to miejsce produktów wartościowych, ale do zdobycia w superatrakcyjnych cenach. To będzie zupełnie nowa forma zakupów w naszym portfolio — ogłosił Fredrik Svartling, dyrektor zarządzający Afound.
Oferta sklepu kierowana będzie zarówno do kobiet jak i mężczyzn; być może pojawi się również dział dziecięcy. Poza stacjonarnymi salonami, dla klientów dostępna będzie również platforma online. Nowa marka pojawić ma się na rynku jeszcze w 2018. Otwarcie pierwszego sklepu zaplanowano w Sztokholmie.
Tekst: AC