Previous Slide Icon Next Slide Icon
Play Daily Button Pause Daily Button
Exit Daily Button

Louis Vuitton x Murakami: Nowojorski Pop-up, który zachwyca designem

W sercu nowojorskiego Soho powstała przestrzeń, która redefiniuje pojęcie luksusowego butiku. Louis Vuitton i Takashi Murakami połączyli siły, tworząc pop-up inspirowany tokijskimi hotelami kapsułowymi. To miejsce, gdzie moda spotyka się z architekturą, a każdy zakamarek zapiera dech w piersiach.
.get_the_title().

Podzielone na strefy o intensywnych, energetycznych kolorach wnętrze przypomina futurystyczny labirynt. Centralny korytarz prowadzi przez różnorodne przestrzenie, każda z nich celebruje inną część kultowej kolekcji Re-Edition. Minimalistyczne formy łączą się z odważną paletą barw, tworząc spektakularne wizualne wrażenie.

Wystawa archiwalnych projektów z 2003 roku oraz nowoczesne reinterpretacje – od torebek Speedy po kolekcjonerskie skateboardingowe deski – są eksponowane jak dzieła sztuki. Całość dopełniają detale: gigantyczny vending machine, interaktywne przestrzenie i kawiarnia ozdobiona kultowymi kwiatami Murakamiego.

Ten pop-up to nie tylko miejsce zakupów – to designerski raj, który przenosi odwiedzających w świat innowacji i sztuki. Absolutny must-see, jeśli doceniasz piękno nie tylko w modzie, ale i w przestrzeni, która ją otacza.

Klienci, którzy dokonają zakupu, otrzymują żeton umożliwiający aktywację gigantycznego automatu.

Pop-up w Soho obejmuje strefę serwisową, która oferuje usługi renowacji, a n

Na dolnym piętrze znajduje się przestrzeń kinowa, gdzie wyświetlane są zremasterowane wersje filmów Murakamiego.

DESIGN