PEPSI łączy siły z Artegence
Agencja Artegence wygrała przetarg na obsługę PEPSI i będzie odpowiedzialna za strategię oraz komunikację marki w internecie – także w mediach społecznościowych. – W wyniku procesu przetargowego postawiliśmy na Artegence – agencję, której pomysły najlepiej wpisały się w długofalową strategię PEPSI. Mam nadzieję, że wspólnie stworzymy naprawdę fajną komunikację – komentuje Michał Szewczyk, senior brand manager w PepsiCo.
– Bardzo się cieszę, że w naszym portfolio pojawiła się tak silna marka z sektora FMCG. To dla nas duży sukces i dowód na to, że świetnie czujemy się w różnorodnych, digitalowych projektach, w tym również z zakresu social mediów. To efekt intensywnej pracy i ogromnego zaangażowania naszego teamu, któremu – tym bardziej – serdecznie gratuluję wygranej. Przed nami sporo fajnych wyzwań i wiele litrów PEPSI do wypicia – komentuje Łukasz Szmel, New Business Director/Co-Managing Director w Artegence.