Jeleń GLENFIDDICH w centrum Warszawy! Multisensoryczna wystawa początkiem najnowszej kampanii 'WHERE NEXT?’
Marka Glenfiddich, we współpracy z melt museum, zainaugurowała wyjątkową, immersyjną wystawę, która otworzyła nową edycję kampanii 'WHERE NEXT?’. Wernisaż, który odbył się 22 października, zgromadził influencerów i dziennikarzy, zapraszając ich do multisensorycznej podróży, pełnej zmysłowych doznań i inspiracji.
Całe doświadczenie jest jak jedna spójna opowieść, w której krok po kroku uczestnicy odkrywają coraz więcej wizualnych kodów świata Glenfiddich.
Najbardziej ekscytującym momentem wydarzenia był spacer jelenia – brand hero Glenfiddich - po centrum Warszawy.
Glenfiddich, jako jedna z wiodących marek whisky, tym razem postawił na nieoczywiste podejście do eventu, gdzie uczestnicy stopniowo odkrywali świat marki poprzez złożoną opowieść o instynktach i nieustannym dążeniu do odkrywania nowych celów. Wystawę poprowadził Damian Michałowski, a wspierał go ambasador marki Kuba Magnuszewski, którzy wspólnie przybliżyli gościom wartości marki Glenfiddich.
Najbardziej ekscytującym momentem wydarzenia był spacer jelenia – brand hero Glenfiddich – po centrum Warszawy. Za ten wyjątkowy spektakl, interaktywne instalacje i efekty świetlne odpowiadał wielokrotnie nagradzany za swoje nowatorskie projekty duet MELT IMMERSIVE, a całość odbyła się w melt museum, gdzie odwiedzający mogą przemierzać kilkanaście pomieszczeń, w których każda prezentuje inne aspekty świata Glenfiddich. Wystawa dostępna jest dla publiczności do 27 października.
Glenfiddich kolejny raz przekonuje że potrafi zaskakiwać, łącząc tradycję z nowoczesnymi rozwiązaniami, które pobudzają zmysły i wyobraźnię konsumentów.
Wystawa otworzyła w ten sposób już 4. edycję kampanii marki Glenfiddich 'WHERE NEXT?’. Tym razem zachęca konsumentów do podążania za instynktem, nieustannego stawiania sobie nowych wyzwań i odkrywania kolejnych szlaków. To także symboliczne połączenie natury z miejską rzeczywistością, co idealnie wpisuje się w przesłanie Glenfiddich. Podążaj za swoim instynktem. „Gdzie?” W wybranych miastach w Polsce (Trójmiasto, Wrocław, Poznań) konsumenci będą mogli odwiedzać partnerskie lokale gastronomiczne. Marka w ramach współpracy z przewoźnikiem oferuje atrakcyjny rabat na przejazd taksówką do wskazanych lokalizacji. Na miejscu czekać będzie niespodzianka.
Kampania obejmuje również oryginalne inicjatywy, takie jak Zascotch, która pozwala wygenerować życzenia w rozszerzonej rzeczywistości przy zakupie produktów marki, czy jadalny zapach, dostępny przy wybranych zestawach, co wzbogaca doświadczenia smakowe i zakupowe konsumentów.
Glenfiddich kolejny raz przekonuje że potrafi zaskakiwać, łącząc tradycję z nowoczesnymi rozwiązaniami, które pobudzają zmysły i wyobraźnię konsumentów.
Bilety na wystawę można nabyć na stronie muzeum: meltmuseum.com/where-next-podazaj-za- instynktem