Previous Slide Icon Next Slide Icon
Play Daily Button Pause Daily Button
Exit Daily Button

Starbucks wypuścił limitowaną serię szklanek z kocią łapą. Walcząc o nie, Chińczycy pokazali pazurki

Ta wiadomość ucieszy prawdziwych patriotów. Może i w dyskontach w Polsce dochodziło do niechlubnych wojen o torebki Wittchen czy Crocsy, ale to przynajmniej dobra luksusowe. O szklanki nie tłukliśmy się nigdy!
.get_the_title().

Kilka dni temu szklanym przedmiotem pożądania w Chinach okazała się szklanka. Gdybyśmy mieli zgadywać, jak taki produkt może wzbudzić ogromne emocje, to obstawialibyśmy, że musiał pić z niego wcześniej sam David Bowie lub przedmiot byłby w stanie zamieniać wodę w wino. Tymczasem nic bardziej mylnego.

Chodzi bowiem o szklankę, która pojawiła się w sprzedaży w wybranych chińskich Starbucksach.

Pochodzi z tegorocznej limitowanej kolekcji wiosennej, której tematem przewodnim jest kwiat kwitnącej wiśni.

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

Post udostępniony przez △ iSulhwa △ (@isulhwaa)

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

Post udostępniony przez like you love you (@spritekk69)

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

Post udostępniony przez 해피데이(해데) (@____happy_day____)

Na szklance znajdują się białe i różowe płatki oraz – obowiązkowo – nazwa marki w kolorze złotym.

via GIPHY

Tajemnica jej uroku tkwi jednak we wnętrzu, choć w tym wypadku widocznym z zewnątrz, przez przezroczyste ścianki.

Przedmiot ten został bowiem zaprojektowany w taki sposób, że po wlaniu tam napoju – najlepiej mleka – naszym oczom ukazuje się kształt kociej łapy.

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

Post udostępniony przez Ladyboost.th (@ladyboost.th)

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

Post udostępniony przez loloj (@loloj.je)

Okazuje się, że Chińczycy mają niezłego bzika na punkcie kotów, Starbucksa, kwiatów wiśni – lub tego wszystkiego jednocześnie, bo cały zapas produktu wyprzedał się w ciągu jednego dnia.

Co więcej – wśród klientów kawiarni miały miejsca drobne przepychanki w walce o wymarzoną szklankę.

„Kocia Łapa” została wykupiona również online, w odpowiedzi na co Starbucks postanowił wypuszczać codziennie przez tydzień dodatkowy rzut tysiąca szklanek. Te jednak rozchodzą się w ciągu kilku sekund. Choć ich regularna cena wynosi 30 dolarów, to kiedy następnie wystawiane są na Amazonie, trzeba za nie zapłacić nawet 200 dolarów.

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

Post udostępniony przez BÌNH NƯỚC STARBUCK (@moonie.storee)

Jako że mamy marne szanse położenia swoich łap na „Kociej Łapie”, wielbicieli tych zwierzaków odsyłamy na poprawę humoru do naszych dwóch tekstów ze zdjęciami – latających kotów i kocimiętkowego haju.

Źródło zdjęć głównych: Starbucks China
Tekst: Kinga Dembińska

SURPRISE