Previous Slide Icon Next Slide Icon
Play Daily Button Pause Daily Button
Exit Daily Button

Weź Dzień na U i usłysz, jak brzmi ulga

Kiedy ostatni raz naprawdę odetchnęłaś z ulgą? Tak głęboko, że całe napięcie z barków i myśli po prostu odpłynęło? Fundacja Rak’n’Roll przypomina, że to uczucie też jest częścią troski o siebie z nową odsłoną kampanii 'Dzień na U'.
.get_the_title().

W nowej odsłonie kampanii 'Dzień na U’, stworzonej we współpracy z La Roche-Posay i Nationale-Nederlanden, organizacja po raz kolejny zachęca, by wziąć jeden dzień w roku tylko dla siebie, na badania profilaktyczne. Ale tym razem nie chodzi tylko o wynik. Chodzi o to, co czujesz po wyjściu z gabinetu lekarskiego, o ulgę, spokój i lekkość.

Rak’n’Roll już od siedmiu lat konsekwentnie odczarowuje profilaktykę. Zamiast straszyć chorobą, mówi o zdrowiu i o emocjach, które się z nim wiążą. Jak tłumaczy Jacek Maciejewski z Fundacji Rak’n’Roll, ludzie nie chcą być 'profilaktycznie straszeni rakiem’. Wolą komunikat, który pokazuje korzyść, pewność i ulgę po potwierdzeniu zdrowia.

Tegoroczna kampania skupia się więc na tym właśnie momencie, kiedy po badaniach czujemy, że znów możemy oddychać pełną piersią. Ten symboliczny odgłos 'Uuuu…’ stał się leitmotivem całej akcji: od reklamy po hasła w social mediach. Humor, dystans i lekkość, w tym Rak’n’Roll jest mistrzem.


Nowa kampania to wizualna i emocjonalna przyjemność. W spocie zobaczymy znane i lubiane twarze, Mery Spolsky, Wojtka Łozowskiego, Michała Żebrowskiego, Aleksandrę Domańską, Dawida Ogrodnika, Kasię Lins, Davida Gaboriaud, Maffashion (Julię Kuczyńską) oraz Łukasza Dominiaka (WhosYourDaddy). Każda z tych osób wprowadza własną energię i osobowość do opowieści o ulotnym, ale niezwykle ważnym momencie: kiedy lęk ustępuje miejsca radości i wdzięczności.

Spot i materiały kampanii można zobaczyć na stronie www.dziennau.pl oraz w mediach społecznościowych Fundacji i jej ambasadorów.

Zaangażowanie w Dzień na U to dla nas coś więcej niż partnerstwo – to wyraz troski o zdrowie i dobrostan ludzi. Uczucie ulgi po wyjściu od lekarza to coś, co chcemy umożliwiać każdemu – mówi Marta Pokutycka-Mądrala, rzeczniczka prasowa Nationale-Nederlanden. Z kolei Natalia Walencik-Metelska, Senior Brand Manager La Roche-Posay, dodaje – to wyjątkowa inicjatywa, która pokazuje, że regularne potwierdzanie zdrowia może stać się elementem nowoczesnego stylu życia, świadomego, spokojnego, pełnego energii.

Dzięki współpracy z firmami i instytucjami już ponad 53 500 pracowników w 80 organizacjach może wykorzystać dodatkowy dzień wolny na badania. W 2023 roku Rak’n’Roll poszło krok dalej w ramach akcji 'Zrób sobie Dzień na U’ Fundacja odwiedziła mniejsze miasta i przebadała prawie 3200 osób. Ta konsekwentna, pozytywna kampania zdobyła Europejską Nagrodę Obywatelską, ale przede wszystkim, zmieniła sposób, w jaki Polki i Polacy myślą o profilaktyce.

SPOŁECZEŃSTWO