Previous Slide Icon Next Slide Icon
Play Daily Button Pause Daily Button
Exit Daily Button

Kampania 'We Did It In Poland’ ma pokazać Polakom, że mogą być dumni nie tylko z Marii Skłodowskiej-Curie

Ponad połowa Polaków czuje dumę z Polski, ale niewielu zna jej technologiczne osiągnięcia. Celem kampanii 'We Did It In Poland' jest budowanie narodowej dumy przez pokazanie polskich osiągnięć technologicznych, naukowych i biznesowych.
.get_the_title().

Większość Polaków (56%) czuje dumę ze swojego kraju, ale nie wszyscy dostrzegają jego nowoczesne osiągnięcia. W najnowszym badaniu tylko 3% osób wskazuje na polskie osiągnięcia technologiczne jako powód do dumy, a zaledwie 4% zwraca uwagę na innowacyjne wynalazki. Zamiast tego najczęściej wymieniane są postacie historyczne, takie jak Jan Paweł II (11%) czy Maria Skłodowska-Curie (10%), a także ogólnikowe osiągnięcia w historii (10%), sporcie (8%) czy nauce (7%).

Dodatkowo, aż 41% Polaków uważa, że pod względem rozwoju wciąż jesteśmy w tyle za innymi krajami Europy.

Jednak rzeczywistość wygląda inaczej – Polska jest jedną z najszybciej rozwijających się gospodarek Unii Europejskiej! Dzięki członkostwu w UE nasza gospodarka wzrosła dwukrotnie, a nasz poziom życia zbliżył się do krajów takich jak Portugalia, Hiszpania czy Grecja.

Kampania 'We Did It In Poland’ ma to zmienić!

Fundacja WłączeniPlus, pod patronatem polskiej prezydencji w Radzie UE, startuje z kampanią, która ma pokazać Polskę jako innowacyjny i dynamiczny kraj. Celem jest budowanie narodowej dumy przez pokazanie polskich osiągnięćtechnologicznych, naukowych i biznesowych.

W ramach kampanii będziemy mogli zobaczyć m.in. takie polskie innowacje jak BLIK, Booksy, stacje ładowania aut elektrycznych ORLEN x WILLBERT czy możliwość płatności spojrzeniem.

Czym jest kampania 'We Did It In Poland’?

Kampania chce zwiększyć świadomość Polaków na temat osiągnięć technologicznych i biznesowych naszego kraju. W jej ramach zobaczymy spot promujący polskie innowacje, interaktywną wystawę, działania PR-owe, a także dedykowaną stronę internetową i komunikację w mediach społecznościowych. Kampania ma także zachęcać Polaków do dzielenia się swoimi historiami i osiągnięciami w mediach społecznościowych.

’We Did It In Poland’ to także sposób na pokazanie świata, jak wielki potencjał ma Polska, jej naukowcy, przedsiębiorcy i twórcy, którzy konkurują na światowym poziomie. To świetna okazja, by zmienić wizerunek Polski i pokazać, że jesteśmy nowoczesnym, rozwijającym się krajem!

 

Wyświetl ten post na Instagramie

 

Post udostępniony przez We Did It In Poland (@wediditinpoland)

Po co to wszystko?

Kampania ma pomóc Polakom dostrzec, jak dużo już osiągnęliśmy, i poczuć się dumni ze swojego kraju, a także zaprezentować światu nasz potencjał w kontekście innowacji i rozwoju. To także szansa na zwiększenie współpracy z europejskimi partnerami i inwestorami.

Pamiętaj: Polska to kraj, który może być dumny ze swoich osiągnięć, zarówno historycznych, jak i współczesnych. Dziś mamy świetnych przedsiębiorców, naukowców i kreatywnych ludzi, którzy zmieniają świat na lepsze!

 

Wyświetl ten post na Instagramie

 

Post udostępniony przez We Did It In Poland (@wediditinpoland)

Chcesz dowiedzieć się więcej? Sprawdź stronę kampanii: www.wediditinpoland.eu i zobacz spot promujący nasze osiągnięcia: Link do spotu.

SPOŁECZEŃSTWO