Nowa kolekcja torebek Chylak
Wysoka jakość i tradycyjne rzemiosło to jedne z najważniejszych cech Chylak. Chociaż marka powstała zaledwie pięć lat temu, jej projekty można już kupić na prestiżowej platformie Net-a-porter.com. Uwagę przykuwają nie tylko genialne torebki, ale również kampanie reklamowe.
Najnowsza, już 10. kolekcja została sfotografowana w Rzymie przez stałego współpracownika Chylak, Stanisława Bonieckiego.
Ciepłe światło, zaskakujące spojrzenie na architekturę i naturalne pozy przywodzą na myśl klimat takich filmów jak „Rzymskie wakacje” z Audrey Hepburn czy dekadenckiego „Wielkiego piękna” Paolo Sorrentino.
Obok kultowych już modeli – prostokątów, półksiężyców i kuferków – w kolekcji pojawiły się duże półksiężyce na krótkiej rączce, shoppery w kształcie koszyczków oraz klasyczne modele obszyte piórami. Ponownie pojawia się faktura egzotycznej skóry, charakterystyczna dla marki czerń oraz brąz.
Nowością jest natomiast odcień karmelowego brązu, który idealnie pasuje do podstawowej palety barw marki.
Kolekcja dostępna w sprzedaży na stronie Chylak.com
Tekst: Paula Kierzek
Zdjęcie główne: Chylak.com