Ciao Kendall! Włoska kampania Reserved
Trzeba przyznać, że Reserved w ostatnich latach mocno przoduje wśród polskich marek, które prezentują się na bardzo międzynarodowym poziomie. Powodem tego są nie tylko coraz lepsze i ciekawsze kolekcje, ale również twarze kolejnych kampanii, które działają jak magnes, przynosząc Reserved sporą popularność w Polsce i za granicą.
Kiedy Kate Moss została twarzą kampanii Reserved, wszyscy przecierali oczy. Dzisiaj nikogo już nie dziwi Cindy Crawford czy Irina Shayk prezentująca ubrania z doskonale rozpoznawalną polską metką. W tym sezonie przyszła kolej na jedno z najgorętszych nazwisk show-biznesu, czyli Kendall Jenner. Najnowsza kampania Reserved to klimatyczne zdjęcia i filmy utrzymane w estetyce vintage i złotej ery włoskiego kina. Zresztą tytuł „Ciao Kendall” mówi sam za siebie.
Są bogate renesansowo-barokowe wnętrza, są kocie kreski na oczach, stylizowane fryzury i ubrania, których pragnie każda wielbicielka włoskiej mody retro.
Kendall w tej włoskiej roli odnalazła się znakomicie i w niczym nie przypomina amerykańskiej gwiazdy, którą kojarzymy z mocno kontrowersyjnego show o rodzinie Kardashian-Jenner.
Bravissimo Kendall, bravissimo Reserved!
Tekst: Malwa Wawrzynek
Zdjęcia: Reserved