Farmland x Supreme? Farmerski look book roku
Dlaczego farmerska firma, w której przodują 60-letni panowie, postanowiła zabawić się wizerunkiem jednej z największych marek streetwearowych?
Powodem nie jest wielka sympatia do ubrań Supreme, ale raczej bardzo mocna inspiracja logiem Farmland, które pojawiło się na produktach amerykańskiego brandu.
Początkowo przedstawiciele farmerskiej firmy zareagowali na Twitterze, wzywając właścicieli Supreme do odpowiedzenia na bezczelną kopię logo. Kiedy ci siedzieli cicho, farmerzy postanowili nagłośnić całą sytuację w inny, bardziej wizualny sposób.
Efektem jest sesja, która spokojnie mogłaby być look bookiem promującym kolaborację Supreme x Farmland.
Starsi panowie farmerzy dali z siebie wszystko, aby wyglądać tak, jakby ubrania Supreme od zawsze znajdowały się w ich szafach.
Do całej kampanii Farmland Foods dołączyło jeszcze jeden wpis na Twitterze, w którym zachęca Supreme do wcześniejszego kontaktu, w razie gdyby myśleli o kolejnej „kolaboracji”. Jeśli miałaby ona wyglądać tak jak look book stworzony przez Farmland, to zapewne biłaby rekordy sprzedaży.
Give us a heads up next time you’re ready for a collab, #Supreme. We’ve got the perfect models. #FARMLANDxSUPREME #Farmland pic.twitter.com/0tUfLeLIAP
— Farmland Foods (@FarmlandFoods) 30 sierpnia 2018
Tekst: MW