HEY DOG Co. czyli polska marka, którą pokocha twój pies
HEY DOG Co. powstało z miłości do psów, a dokładnie do dwóch uroczych kundelków – Jackie i Django, którym odrobinę brakowało w życiu barwnych akcesoriów. Założyciele marki, która działa w Krakowie, przyznają, że ich projekty wyróżnia niebanalny design i świeże podejście do tematu.
Obroże, smycze, bandany, breloki i woreczki na psie odchody cieszą oko właściciela i cieszą również psiaki różnej maści i wielkości.
To w końcu najistotniejsze, bo przecież nawet najpiękniejsza obroża może pozostać w kącie, jeśli nie zostanie zaaprobowana przez swojego jedynego prawowitego właściciela. Na szczęście z akcesoriami od HEY DOG Co. żadne kaprysy i humory nie wchodzą w grę, głównie dlatego, że akcesoria są wykonane z przyjemnych w dotyku materiałów. Pieski kochają je równie mocno, co ich sponsorzy. Dowodem na to są znane w sieci psy influencerów, które z wielką radochą noszą akcesoria marki HEY DOG Co.
Co takiego jest w projektach krakowskiej marki, że swoje produkty z powodzeniem sprzedaje nie tylko w kraju, ale też w Szwecji, Niemczech, Hongkongu, Kanadzie i USA? Przede wszystkim design, który pozwala na sporą elastyczność. Możecie zafundować swojemu pupilowi spersonalizowany zestaw spacerowy albo wybrać jeden element z trzech różnych linii: Classic & Style, Modern & Art oraz Natural.
Każdy znajdzie tu coś dla siebie, niezależnie od tego, czy jest fanem prostych rozwiązań, czy może w duszy gra mu nieco więcej szaleństwa i koloru.
Ten ostatni stał się po części cechą charakterystyczną akcesoriów HEY DOG Co., które przykuwają wzrok ciekawymi rozwiązaniami kolorystycznymi. Zdobienia z linii Modern & Art są ręcznie malowane przez projektantkę marki, Annę Pirowską.
Do HEY DOG jeszcze mocniej przyciąga nas fakt, że marka jest firmą lokalną, która ceni sobie społeczną i ekologiczną odpowiedzialność biznesu.
W swojej produkcji nie używa plastiku, a środki chemiczne ogranicza do minimum.
Nie możemy powiedzieć, że nie testują swoich produktów na zwierzętach, ale możemy przypuszczać, że każde zwierzątko wychodzi z tych testów bardzo zadowolone. I o to właśnie w tym biznesie chodzi.
Tekst: Malwa Wawrzynek
Zdjęcia: HEY DOG Co.