Klimatyczna podróż do lat 90. w kampanii polskiej marki
Najnowsza kampania BIG STAR to lata 90. w pełnej krasie. Jeansy to spodnie, które totalnie zdominowały tę dekadę, nic więc dziwnego, że polska marka, która w swoim DNA ma przede wszystkim denim, wciąga nas w swojej kampanii w jeansową podróż do przeszłości. I jest to bardzo przyjemna podróż.
W ubraniach z nowej kolekcji BIG STAR na pierwszym planie dominuje oczywiście denim.
Tym razem projektanci i styliści postawili na klasykę, czyli nieśmiertelne połączenie jeansów z bawełnianym T-shirtem.
Nie brakuje też najmodniejszego trendu sezonu rodem z lat 90., czyli farbowania TIE DYE. Niespodzianką jest kimono farbowane techniką shibori, które również znalazło się w letniej kolekcji BIG STAR. Zobaczcie wideo z kampanii i przenieście się w świat beztroskiej dekady czasów młodości i wakacji bez Internetu.
W wideo promującym nową kolekcję BIG STAR wszystko tworzy spójną i bardzo klimatyczną całość. Muzyka wprowadza nas w nostalgiczny nastrój, modele przypominają nas samych z czasów młodości, a otoczenie camperów pozwala przywołać najlepsze wspomnienia z wakacji.
Zdjęcia zostały zrobione oryginalnym analogiem, a samo nagranie przypomina nam rodzinną kolekcję wspomnień przechowywanych na kultowych kasetach VHS.
W powietrzu aż czuć zapach młodości, wakacji i beztroski.
Fotograf: Yan Wasiuchnik @maanamman
Asystent Fotografa: Kacper Żywicki
Wideo: Wontek @wontek_ i Hieniek @hieniek
Modelka: Natalia / Model Plus
Model: Tymon i Staś / Uncover Models
Make Up i Włosy: Natalia Makowska
Stylizacja: Martyna Sowik @martynasowik_official / BIG STAR
Dyrektor artystyczny: Łukasz Kostera @loqkos / BIG STAR
Produkcja: Oskar Kacprzak @oskar.kacprzak / BIG STAR
Tekst: Malwa Wawrzynek
Zdjęcia: BIG STAR fot. Yan Wasiuchnik @maanamman