Kobieca i romantyczna kampania Rosa Gold Chains
Rosa Gold Chains od początku kojarzy się z minimalizmem i subtelnym pięknem kobiety. Projekty Rosa wydają się proste, ale przy bliższym poznaniu stają się wyjątkowe, bo oddają osobowość kobiety, która decyduje się na ich wybór. Dlatego też to właśnie kobieta stoi w centrum najnowszej kampanii marki, ponownie uchwyconej przez Agnieszkę Kuleszę i Łukasza Pika.
Portrety kobiet wykonane są w całości na kliszy filmowej, co zdecydowanie dodaje wyjątkowego klimatu każdemu kadrowi.
Twarz bohaterek zdjęć i przede wszystkim światło grają pierwsze skrzypce, oczywiście na równi z biżuterią, która jednak nie narzuca się, a raczej pozostaje doskonałym dopełnieniem portretów i zdjęć. To w końcu ona, również w realnym życiu jest tym, co ostatecznie definiuje styl i osobowość kobiety.
Wiosenno-letnia kolekcja Rosa Gold Chain obfituje w romantyczne, delikatne projekty, które można nosić i na co dzień, i na wielkie wyjścia. W dobie, kiedy uniwersalność i funkcjonalność jest tym, co najbardziej pożądane, projekty Rosa zachwycają nas więc ze zdwojoną siłą.
Zdjęcia: Agnieszka Kulesza & Łukasz Pik /DASAgency
Modelka: Maria Zakrzewska / Division
Stylizacja: Daria Biedrzycka
Włosy i makijaż: Aneta Kostrzewa
Tekst: Malwa Wawrzynek
Zdjęcia: Agnieszka Kulesza & Łukasz Pik / Rosa Gold Chains