Kultowe romantyczne sukienki kalifornijskiej marki Dôen tym razem w kolaboracji z GAP

GAP z marką DÔEN stworzył limitowaną kolekcję celebrującą siostrzeństwo idealną na upalne lato. Ulubiona marka Tailor Swift, Kylie Jenner tym razem w przystępnych cenach będzie nie lada gratką. Te romantyczne letnie sukienki zachwycają kobiety i dziewczyny w każdym wieku.
.get_the_title().

Gap nawiązał współpracę z uwielbianą przez młode gwiazdy kalifornijską marką odzieżową DÔEN i stworzył przeuroczą kolekcję odzieży i akcesoriów dla kobiet i dzieci. Gap x DÔEN to genialne kalifornijskie klasyki dające mnóstwo możliwości stylizacyjnych. To też gratka dla fanek marki, która pewnie rozejdzie się jak świeże bułeczki. Sukienki DÔEN kosztują zwykle około 2 tysięcy złotych. W GAP zapłacimy ułamek tej ceny, za równie efektowne sukienki (ceny zaczynają się już od 259 zł).

DÔEN to piękne romantyczne sukienki, które super wyglądają w różnych odsłonach, latem z delikatnymi sandałkami, ale też z ciężkimi botkami czy kowbojami. Noszą je Kylie Jenner, Taylor Swift, Kaia Gerber.

Firma założona w 2016 roku przez dwie siostry Margaret i Katherine Kleveland to kwintesencja romantycznej odsłony kalifornijskiego luzu i klimatu vintage.

– Gap współpracuje z markami, które opowiadają się za oryginalnością i wykorzystują modę jako potężną formę wyrażania siebie’– mówi Mark Breitbard, prezes i dyrektor generalny Gap. – Nasza współpraca z DÔEN celebruje kobiecą estetykę ożywioną za pomocą naszych ulubionych elementów. Nie mogę się doczekać, aż powitam fanów DÔEN w rodzinie Gap, aby mogli poznać nasz produkt w nowy, świeży sposób – dodaje. 

Kolekcja, składająca się z 51 elementów, została ożywiona kobiecym podejściem DÔEN do kultowych produktów marki Gap, zakorzenionych w denimie i kolorze khaki.

Zestawy matchy-matchy, sukienki, dżinsy, topy i akcesoria w kwiatowy print w zwiewnych fasonach idealnie sprawdzą się latem.

Kolekcja jest dostępna w tych samych wersjach kolorystycznych, z tymi samymi nadrukami oraz w tym samym stylu zarówno dla dorosłych jak i w  rozmiarach dla dziecięcych i dla niemowląt. 

 – Ponadczasowy i kultowy charakter marki Gap jest niezwykle inspirujący zarówno dla Katherine, jak i dla mnie – mówi Margaret Kleveland, współzałożycielka i dyrektor generalna DÔEN. – Jako dzieci nosiliśmy tę markę bez przerwy, a terazubieramy nasze maluchy w ich ponadczasowe rzeczy, które nigdy nie wychodzą z mody – dodaje.

Podobnie jak wszystkie projekty DÔEN, kolekcja dla GAP została zaprojektowana tak, aby można było te ubrania kochać, nosić i przekazywać dalej – mówi Katherine Kleveland, DÔEN.

W kampanii uczestniczy dumna mama i modelka Lily Aldridge, jej siostra, modelka i piosenkarka Ruby Aldridge, a także 11-letnie siostry bliźniaczki Levia i Zahar. Zdjęcia i towarzyszący im film z kampanii, wykonane przez Dana Martensena, przedstawiają zabawne chwile między siostrami, które cenią sobie swobodę wyrażania siebie poprzez osobisty styl. Lily i Ruby doskonale ukazują piękno i siłę siostrzeństwa, łącząc je poprzez różnice i podobieństwa, które je łączą.

FASHION