MISBHV po raz drugi łączy siły z marką KITH. Efektem współpracy jest neonowa kolekcja activewear
MISBHV w przeciągu ostatnich dziesięciu lat przeszło chyba najbardziej spektakularną metamorfozę na polskim rynku.
Ubrania marki można dostać na każdym kontynencie – od Ameryki po Azję – a ich kolekcje oglądać podczas Paryskiego Fashion Weeku.
MISBHV zjednało sobie też sympatię grona amerykańskich celebrytów – w ich dziełach pojawili się m.in. Kim Kardashian, Gigi i Bella Hadid, Rihanna, Tavis Scott, Tyga, Cardi B czy Asap Rocky. Styl athleisure, który towarzyszy marce od samego początku, znalazł swoje odzwierciedlenie również w najnowszej odsłonie ubrań, zaprojektowanych razem z nowojorską superhypeową marką KITH, założoną przez sneakerheada Ronniego Fiega.
Projektanci postawili na charakterystyczne fasony bluzek, topów, longsleevów, leginsów oraz kolarek, a także sportowych sukienek i body.
Kolekcja pełna jest wyrazistych, neonowych kolorów – berry, citron, lavender oraz deep violet – które nadają jej jeszcze bardziej futurystycznego wyglądu.
Jedną z inspiracji do stworzenia kolekcji była wschodnioeuropejska odzież narciarska. Nowy activewear zarówno fasonami, jak i krojem genialnie łączy korzenie MISBHV ze stylem KITH.
Ubrania dostępne są w salonach KITH oraz na stronie online.
Tekst: Paula Kierzek
Zdjęcie główne: kith.com