Myśleli, że rozmawiają z człowiekiem i… mocno się zaskoczyli. Świetny reklama nowego „Westworld”
Premiera drugiego sezonu „Westworld” zbliża się wielkimi krokami – pierwszy odcinek wyemitowany zostanie już w najbliższy poniedziałek, 24 kwietnia. Aby promować serial, Now TV umieściło w jednym z londyńskich pubów wyjątkowo realistycznego humanoidalnego robota o imieniu Fred. Zagadywał on osoby odwiedzające pub.
– Do stworzenia sztucznej inteligencji tak zaawansowanej jak w „Westworld” jeszcze daleka droga, ale – aby uczcić powrót serialu – chcemy dać ludziom przedsmak tego, co może być możliwe – mówi Emma Quartly, marketing director w NOW TV. – Fred jest robotem humanoidalnym nowej generacji, więc powierzenie mu promocji serialu wydaje się odpowiednim pomysłem. Nie trzeba dodawać, że dużo osób reagowało na niego oszołomieniem… Zwłaszcza gdy zaczynał się zacinać tak jak roboty w serialu.
Fred powstawał przez trzy miesiące, a stworzyli go inżynierowie z Engineered Arts.
Źródło: Independent
Tekst: NS