Marzysz o wypadzie na Coachellę? Sprawdź zielone nowości i konkurs marki Absolut
Absolut zazielenił się na wiosnę. Niedawno pisaliśmy o zielonym Absolut Extrakt (więcej informacji na ten temat znajdziecie tutaj) – zielony kardamon oraz tajemniczy składnik opakowano w ciekawą formę, za co odpowiedzialne jest studia Pond Design. Dzięki temu trunek wzbudził zainteresowanie nie tylko miłośników dobrego alkoholu, ale i fanów dobrego wzornictwa. Pracujący nad recepturą gorzelnicy nie zdradzili jednocześnie rzeczonego tajemniczego składnika – jest przysłonięty na etykiecie czerwoną linią. To nowoczesne wydanie tradycyjnego szwedzkiego sznapsa o głębokim korzennym smaku poszerzyło i tak bogatą ofertę brandu Absolut. Teraz marka znowu przygotowała coś specjalnego – konkurs #AbsolutnaWiosna.
Absolut postanowił spełnić marzenie wielu o słonecznej Kalifornii oraz jednym z największych i najbardziej wyczekiwanych festiwali na świecie, Coachelli.
Line-up imprezy pęka w szwach i ciężko wymieniać tutaj wszystkich artystów. Na Pustyni Colorado zobaczymy m.in. Cardi B, Beyoncé, Eminema czy the Weeknd. W konkursie #AbsolutnaWiosna do wygrania jest „Coachella Music and Arts Festival – Weekend 2”, czyli wycieczka dla dwóch osób na Coachellę, z przelotem i noclegiem. Wystarczy dodać (pamiętajcie, aby ustawić sobie profil publiczny) na Instagramie lub Facebooku zdjęcie, gif lub filmik obrazujący, czym jest dla was #AbsolutnaWiosna z hashtagiem #AbsolutnaWiosna w podpisie, lub opisać swoją interpretację hasła #AbsolutnaWiosna na witrynie marki. Każde zgłoszenie trzeba zarejestrować w formularzu konkursowym na stronie www.absolutnawiosna.pl
Trzymamy kciuki! Konkurs trwa do 27 marca, więc macie jeszcze trochę czasu.
Organizator przygotował też inne nagrody: 90 dni darmowego Tidala dla 60 osób i Absolut Lime dla 10 osób, czyli kolejną zieloną nowość. Absolut Lime dołącza do sprawdzonej cytrusowej linii szwedzkiej marki, czyli Absolut Citron i Absolut Mandrin.