MISS TI – nowa marka Quebonafide i FORXST trafiała właśnie do Lidla
Już od 9 lutego klienci sieci Lidl Polska będą mogli premierowo spróbować Matchy Latte oraz Milk Tea stworzonych przez parę muzyków Quebonafide i FORXST pod marką Miss Ti. Pomysł na markę powstał podczas wspólnej podróży po Azji. – Po powrocie okazało się, że na europejskim rynku na próżno szukać naszych ukochanych napojów, których skład byłby naturalny, więc postanowiliśmy zrobić je sami – właściwie dla siebie! – przyznają.
To kolejny dowód na to, że polscy raperzy pokochali matchę.
Propozycje kierowane są dla osób poszukujących nowych smaków. Zarówno wersja wegańska, jak i ta z mlekiem UHT mają naturalnie pobudzające działanie. Ponadto matcha i czarna herbata wpływają pozytywnie na pamięć i koncentrację. Oba produkty otrzymały najwyższy wynik wskaźnika Nutri-Score, który informuje o wartościach odżywczych i pomaga w dokonywaniu zdrowych wyborów żywieniowych. Co więcej, opakowania stworzono w 100 proc. z materiałów pochodzących z recyklingu. Za produkcję odpowiada producent specjalizujący się w wysokiej jakości funkcjonalnych napojach – SOTI Natural sp. z o.o.
Dwa warianty smakowe napojów do 30 kwietnia znajdziecie wyłącznie w Lidlu.
Cena? 9,99 zł za 500 ml.
Dodatkowo dla fanów i przyjaciół świeżo powstałej marki jej twórcy wypuścili token NFT MISS TI 蒂小姐, który możecie kupić tutaj.